کد خبر : 43542
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۱

شلیک دقیق پلیس به زورگیران خشن در رفسنجان

شلیک دقیق پلیس به زورگیران خشن در رفسنجان

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان از دستگیری سارقان زورگیر با تیراندازی مأموران پلیس خبر داد.

تیتر حادثه:

سرهنگ مرتضی امیری‌سبتکی امروز ۱۸ اردیبهشت‌ماه در این رابطه اظهار کرد: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره سرقت به عنف موبایل از یک شهروند موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه ماموران مشخص شد سارقان با استفاده از سلاح سرد و به وسیله یک دستگاه موتورسیکلت اقدام به تهدید و زورگیری یکی از شهروندان کرده و تلفن همراه وی را سرقت کرده‌اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: مأموران یگان امداد موتورسیکلت سارقان را رویت و اقدام به تعقیب و مراقبت آنان کردند و پس از عدم توجه به فرمان ایست پلیس، یکی از مأموران یگان امداد اقدام به شلیک تیر هوایی نمود که پس از آن سارقان زمین‌گیر و راکب موتورسیکلت دستگیر و ترک نشین آن از محل متواری شد.

سرهنگ امیری‌سبتکی بیان کرد: در ادامه ماموران پلیس آگاهی رفسنجان با همکاری پلیس آگاهی مرکز استان، هم‌دست سارق را که از اتباع بود، شناسایی و در شهر کرمان که قصد خروج از استان را داشت دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی رفسنجان با اشاره به اعتراف به ۳ فقره سرقت تلفن همراه به عنف توسط ۲ سارق دستگیر شده تاکنون، خاطرنشان کرد: هر دو متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به دادسرا معرفی و روانه زندان شدند و اموال به سرقت رفته از سارقان کشف و تحویل مالباختگان شد.

منبع:رکنا

برچسب ها :سرقت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.