کد خبر : 43547
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۶

درگیری خونین اراذل نازی آباد

درگیری خونین اراذل نازی آباد

2 مرد که به هواخواهی پسر نوجوان و 2 خواهرش که در محاصره اراذل و اوباش نازی آباد گرفتار شده بودند هدف ضربات چاقو و قداره قرار گرفتند.

تیتر حادثه:

هفته گذشته 2 دختر 18 و 20 ساله همراه برادر 12 ساله شان در محله نازی آباد بودند که یکی از اراذل و اوباش برای 2 خواهر جوان ایجاد مزاحمت می کند که در همین راستا برادر 12 ساله در برابر این اقدام شرور قوی هیکل ایستادگی می کند و همین باعث می شود تا شرور جوان با پسر نوجوان درگیر شود.

در همین راستا 2 مرد که شاهد ماجرا بودند برای میانجیگری و هواخواهی به سمت پسر نوجوان و شرور قوی هیکل می روند تا به ماجرا خاتمه دهند اما جوان شرور در حالیکه پسر 12 ساله از صحنه دور می شود با 2 مرد درگیر شده و در ادامه 2 شرور دیگر که از اراذل و اوباش محله نازی آباد هستند به کمک دوستشان آمده و با چوب و قداره به جان 2 مرد میانجیگر می افتند.

3 شرور قداره کش پس از این درگیری به سرعت از محل فرار می کنند و این در حالی بودکه 2 مرد میانجیگر که به باد کتک گرفته شده بودند روانه بیمارستان می شوند و یکی از آنها پس از چند روز از بیمارستان مرخص شده اما مرد دیگری با توجه به شرایط و ضربات چاقو و قداره ای که به او زده شده در بیمارستان تحت نظر پزشکان قرار دارد.

ماموران پلیس امنیت تهران خیلی زود و با توجه به تصاویر به دست آمده از صحنه درگیری موفق به شناسایی این 3 شرور قداره کش شدند و در یک عملیات غافلگیرانه هر 3 متهم دستگیر شدند.

بنا بر این گزارش، متهمان صبح امروز متهمان تحت نظر ماموران پلیس برای بازسازی صحنه درگیری به محله نازی آباد منتقل شدند و به اقدام وحشت آور خود اعتراف کردند.

منبع:رکنا

 

برچسب ها :بازسازی صحنه

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.