کد خبر : 43568
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۵

قتل مرد تهرانی با نقشه زن خیانتکارش

قتل مرد تهرانی با نقشه زن خیانتکارش

تحقیقات در پرونده قتل مرد جوان که جسد خونین وی در آپارتمانش کشف شده، نشان می‌دهد که همسر وی برای اجرای یک توطئه هولناک، کارفرمای خود را اجیر کرده بو د تا جان همسرش را بگیرد.

تیتر حادثه:

چند روز پیش زنی جوان با پلیس تماس گرفت و مدعی شد همسایه‌شان به قتل رسیده است. او به اپراتور پلیس 110 گفت: دقایقی قبل زنی جوان که همراه همسرش در همسایگی ما زندگی می‌کنند با من تماس گرفت و خواست مقابل خانه آنها بروم و از حال همسرش که در خانه بود باخبر شوم. او می‌گفت نگران همسرش است، اما وقتی مقابل خانه‌شان رفتم، در باز بود و از لای در جسد غرق درخون همسر او را دیدم که روی زمین افتاده بود.

با این تماس، تیمی از مأموران، راهی محل حادثه که یکی از محله‌های پایتخت بود، شدند. مقتول مردی حدوداً 37 ساله بود که در رختخواب، بر اثر اصابت ضربه جسمی سخت به سر به قتل رسیده بود. همسرش نخستین مظنون پرونده بود، اما ادعا می‌‌کرد که در زمان جنایت در خانه حضور نداشته است. او گفت: ساعت 10صبح دیروز برای دیدن یکی از بستگانم به خانه‌اش رفتم و شب آنجا ماندم. صبح که شد هرچه با همسرم تماس گرفتم، جواب نداد و برای همین از همسایه‌مان خواستم مقابل خانه‌مان برود. نمی‌دانم چه‌کسی شوهرم را به قتل رسانده است.

 افشای خیانت زن جوان

در ادامه معلوم شد که زن جوان دروغ می‌گوید. به این ترتیب بار دیگر تحت بازجویی قرار گرفت و باز داستان خیالی‌ای را بازگو کرد. او گفت که احتمالا مردان نقابدار وارد خانه‌شان شده و جان شوهرش را گرفته‌اند. سرانجام این زن روز گذشته اسرار قتل شوهرش را بازگو کرد و گفت کارفرمایش به زندگی شوهرش پایان داده است.

وی گفت: با شوهرم اختلافات شدیدی داشتم؛ به‌طوری که می‌خواستم از او جدا شوم. شوهرم اما حاضر نبود طلاقم بدهد. یک روز که حالم بد بود، ‌کافرمایم نزد من آمد تا جویای احوالم شود. من در یک کارگاه کار می‌کنم و آن روز سفره دلم را برای کارفرمای خود باز کردم. به او گفتم که با شوهرم اختلاف دارم و او مرا اذیت می‌کند. به‌ تدریج میان ما علاقه به ‌وجود آمد تا اینکه تصمیم به قتل شوهرم گرفتیم. قرار شد شب حادثه من به خانه یکی از بستگانم بروم و کارفرمایم وارد خانه‌ام شود و جان شوهرم را بگیرد. او هم آن شب نقشه را اجرا کرد و بعد به من پیام داد که کار تمام ‌شده است.

با اعترافات تازه این زن، بازپرس جنایی دستور بازداشت کارفرما را صادر کرد.

منبع:رکنا

برچسب ها :قتل

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.