کد خبر : 44173
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۱

کشف ۶ جسد در منطقه گردشگری ساحلی مکزیک

کشف ۶ جسد در منطقه گردشگری ساحلی مکزیک

مقامات محلی یکی از ایالت‌های جنوبی مکزیک از کشف اجساد چهار مرد و ۲ زن در منطقه گردشگری آکاپولکو این کشور در ساحل اقیانوس آرام خبر دادند.

تیتر حادثه:

دادستان ایالت گوئررو در جنوب مکزیک در بیانیه‌ای اعلام کرد: اجساد این افراد در حالی کشف شد که پس از خفه شدن در میان زباله‌ها رها شده بودند.

در این بیانیه آمده است: هویت قربانیان این جنایت که دست‌های ‌آنها از پشت بسته شده بود هنوز مشخص نشده و انگیزه عاملان آن در دست بررسی است.

به نوشته ای بی سی نیوز، این جنایت، آخرین حادثه از خشونت‌های مرگبار در شهر آکاپولکو مکزیک است که همچنان در تلاش برای بازسازی خسارت‌های به جا مانده از طوفان اوتیس است که در اکتبر سال گذشته این منطقه را درنوردید، اکثر هتل‌های آن را ویران یا نیمه ویران کرد و حداقل ۵۲ کشته بر جای گذاشت.

این در حالی است که هفته گذشته نیز اجساد قطعه قطعه شده پنج نفر پیدا شد که یکی از اجساد متعلق به یک نامزد انتخابات شورای شهر مجاور آکاپولکو به نام کویوکا دِ بنیتز بود.

در همین حال در اوایل ماه می نیز رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی در آکاپولکو به ضرب گلوله کشته شد و در در ماه فوریه، اجساد خفه شده ۲ مرد در ساحل محبوب کندسا در همین منطقه پیدا شد.

دادستانی در ایالت گوئررو در ساحل اقیانوس آرام، باندهای مواد مخدر مکزیک را به عنوان مظنون اصلی این جنایت‌ها معرفی کرده است.

برچسب ها :کشف جسد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.