کد خبر : 44711
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰:۵۰

قتل هولناک پسر شیرازی توسط دوست دخترش

قتل هولناک پسر شیرازی توسط دوست دخترش

دختری که در معالی آباد شیراز فردی را به قتل رسانده و متواری شده بود، دستگیر و روانه زندان شد.

تیتر حادثه،

سرهنگ کاووس حبیبی رئیس پلیس آگاهی استان فارس بیان کرد: در 3 خردادماه سال جاری از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ یک فقره قتل در بلوار دکتر شریعتی (معالی آباد) شیراز به پلیس اعلام و بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی با انجام تحقیقات میدانی و برابر اظهارات شاهدان عینی مطلع شدند که دختری جوان با پسری ۳۵ ساله درگیر و وی را با سلاح سرد به شدت مجروح و به دلیل شدت جراحات وارده و خونریزی شدید به قتل می‌رسد.

رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه قاتل پس از قتل با دوستانش تماس و آنها زمینه فرار وی را مهیا می‌کنند، ادامه داد: کارآگاهان اداره جنایی تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی و تخصصی قاتل را شناسایی و عملیات دستگیری وی را آغاز کردند.

سرهنگ “حبیبی” خاطر نشان کرد: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی سریعا به مخفیگاه وی در یکی از محلات شیراز اعزام و موفق شدند قاتل (دختر) ۳۶ ساله را  دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این خصوص ۳ نفر از دوستان مونث قاتل که در فراری دادن وی نقش موثر داشته‌اند نیز دستگیر شدند، تصریح کرد: متهم در بازجویی اولیه علت و انگیزه قتل را اختلافات مالی عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه همه متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، اظهار داشت: پلیس بدون هیچ گونه اغماضی با مخلان نظم و امنیت برابر قانون برخورد خواهد کرد.

منبع رکنا

برچسب ها :قتل هولناک

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.