کد خبر : 44818
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۰

حمله خونین دزدان خشن به خانم دکتر تهرانی

حمله خونین دزدان خشن به خانم دکتر تهرانی

زورگیران خشن برای سرقت با چوب و قمه و مشت و لگد به جان خانم دکتر تهرانی افتادند.

تیتر حادثه:سردار علی ولی پور گودرزی رییس پلیس آگاهی تهران در خصوص این سرقت خشن به خبرنگار رکنا گفت: 8 اردیبهشت ماه گزارش زورگیری خشنی به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران مخابره شد و در همین راستا تیمی از کارآگاهان برای تحقیق و دستگیری عاملان این زورگیری وارد عمل شدند.

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست تحقیقات پی بردند که 2 سارق به صورت خشن و با چوب و مشت به جان دختر جوانی افتادند و اقدام به سرقت زنجیر طلای وی کرده اند که با اقدامات پلیسی و فنی خیلی زود مخفیگاه دزدان شناسایی شدند.

رییس پلیس آگاهی تهران ادامه داد: کارآگاهان خیلی زود موفق به دستگیری سارقان شدند و یکی از آنها در صحنه دستگیری به سمت ماموران حمله کرد که از ناحیه پا هدف گلوله پلیس قرار گرفت.

سردار گودرزی اظهار داشت: سارقان خشن سابقه دار بوده  طبق هماهنگی هایی که با دادستانی صورت گرفته با اینگونه متهمان وبرخورد جدی می شود تا علاوه بر بازدارنده بودن ، دیگر مجرمان به خودشان اجازه چنین سرقت هایی را ندهند.

خانم دکتر وحشت زده

خانم دکتر جوان که هدف ضربات نیمچه قمه و چوب و مشت های دزدان خشن قرار گرفته است در خصوص روز حادثه به رکنا گفت: ساعت 23 جمعه بود که سوار بر خودروی تاکسی اینترنتی به خانه بازگشتم اما چون مسیر خانه مان کمی خاکی است سر خیابان پیاده شدم و به سمت خانه در حال حرکت بودم که ناگهان مردی صدا زد خانم! فکر کردم راننده تاکسی اینترنتی است که به عقب برگشتم که ناگهان یک مرد با چوب ضربه محکمی به من زد و در ادامه یکی دیگر از سارقان با مشت ضربه محکمی به صورتم زد که روی زمین افتادم.

وی افزود: دزدان فریاد می زدند که طلا، پول و گوشی موبایلت را بده، مقاومت کردم و روی کیفم خوابیده بودم که دزدان خشن با چوب ضربات محکمی به من می زدند که ناگهان صدایی شنیدند و احساس خطر کردند که در لحظه آخر زنجیر طلایم را کشیدند و یکی از آنها با نیمچه قمه داشت ضربه ای به آشیل پام زد و پا به فرار گذاشتند.

خانم دکتر جوان ادامه داد: از آن روز به بعد از ترس دیگر به مطبم نمی روم، همیشه در خانه هستم و حتی شب ها برای خواب از وحشت و ترس کنار مادرم می خوابم و زندگی ام را این دزدان خراب کردند.

خانم دکتر جوان در حالی که اشک می ریخت عنوان کرد که از قوه قضائیه می خواهم که این دزدان به اشد مجازات برسند .

مجازاتشان کنید

پدر خانم دکتر نیز در ادامه به خبرنگار رکنا گفت: یک عمر برای دخترم زحمت کشیدم و دکتر شد و کلی آرزو برایش دارم اما دزدان خشن بی رحمانه او را کتک زدند و زندگی دخترم را خراب کردند.

وی افزود: از قضات که حاکم شهر هستند و جای حضرت علی (ع) نشسته اند، فقط فکر کنند که دخترم نیز مثل دختر خودشان است و آن مجازاتی را در نظر بگیرند که فکر می کنند دزدان با دختر خودشان کرده اند .

گفتگو با سارق دروغ پرداز

یکی از زورگیران خشن که در صحنه دستگیری با پلیس درگیر شده بود و از ناحیه پا هدف گلوله ماموران قرار گرفته بود در بیمارستان تحت نظر پزشکان قرار گرفت اما همدستش که پسر جوانی است در حالیکه خانم دکتر جوان او را همان جوان کلاه به سر که با چوب او را کتک می زد شناسایی کرده بود می گوید من بیگناهم!

چند سال داری؟

22 سال.

این خانم را می شناسی؟

در صحنه سرقت من پشت فرمان بودم و دوستانم دزدی کردند. ( این ادعا در حالی است که خانم دکتر جوان اشک می ریزد و می گوید همین جوان که کلاه به سر داشت با چوب مرا بی رحمانه کتک می زد).

اگر کسی با خانواده خودت این کار را می کرد چه کار می کردی؟

خدا لعنتمان کند ، واقعا متاسفم.

در دزدی های دیگر هم حضور داشتی ؟

در یکی دیگر از دزدی ها همراه دوستانم بودم .

چرا دست به دزدی زدی؟

همدستانم تهدیدم می کردند که اگر با آنها نروم کتک می زنند به همین خاطر همراه آنها می رفتم و پشیمانم.

بنا بر این گزارش، متهمان برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پایگاه دوم قرار گرفته اند و تحقیقات برای شناسایی دیگر جرائم این دزدان خشن ادامه دارد.

برچسب ها :حمله خونین

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.