کد خبر : 44940
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۳

قتل خونین پسر 22 ساله

قتل خونین پسر 22 ساله

درگیری چند جوان دهه هشتادی که با کل کل و غرور جوانی همراه بود، درحالی با قتل یکی ازآن ها به پایان رسید که طی دو هفته گذشته پنجمین نزاع مرگبار در مشهد رقم خورد.

تیترحادثه:

دقایق اولیه بامداد روزگذشته بود که تلفن قاضی ویژه قتل عمد مشهد به صدا درآمد و خبر جنایتی هولناک، خواب را از دقایقی بعد قاضی محمود عارفی راد، درحالی عازم بیمارستان رضوی مشهد شد که گروهی از کارآگاهان  اداره جنایی پلیس آگاهی مشهد نیز درکنار وی قرارگرفته بودند.

بررسی های مقدماتی نشان داد جوان 22ساله ای به نام «حمیدرضا-ی»هدف ضربات چاقو قرارگرفته و جان خود را ازدست داده است.

طولی نکشید که تجربیات و راهنمایی های قاضی ویژه قتل عمد کارساز شد وکارآگاهان به سرنخ هایی از نزاع شبانه چند جوان خودرو سوار رسیدند که در بولوار توس مشهد رخ داده بود.

بنابراین گروه ویژه کارآگاهان که با هدایت مستقیم سرهنگ مهدی سلطانیان(سرپرست پلیس آگاهی مشهد)وارد عمل شده بودند، پس از کسب دستورات قضایی به طرف بولوار توس حرکت کردند اما قبل از آن یکی از شاهدان نزاع که در مرکز درمانی حضور داشت، به کارآگاهان گفت: خواهرزاده ام (مقتول)پرایدش را به تازگی تعمیر کرده بود که شب هنگام با یکدیگر سوار پراید او شدیم و از توس 35 به طرف توس 39 آمدیم. آن جا من پیاده شدم تا کنار خودپرداز امور بانکی را انجام بدهم و خواهرزاده ام به سمت خیابان امام هادی رفت ولی چند دقیقه بعد با من تماس گرفت و از من خواست به دادش برسم چرا که چند جوان قصد دارند او را کتک بزنند!

وقتی من به طرف میدان امام هادی بازگشتم در مسیر دو خودروی پژو پارس و پراید نقره ای را دیدم که یکی از آن ها جلوی پراید سفید خواهرزاده ام را سد کرده و دیگری هم از پشت سر به او زده بود. آن ها پیاده شدند و به طرف خواهر زاده ام هجوم بردند.درهمین حال حمیدرضا فریاد می زد که عکس بگیر! من هم اگرچه باگوشی تلفن همراهم و درتاریکی شب از آن ها عکس تهیه کردم ولی چون نگرانی زیادی داشتم و دستانم می لرزید پلاک خودروی آن ها ناخوانا شد.

با این سرنخ مهم، بلافاصله سروان حیرانی،یکی از افسران تجسس کلانتری سپاد نیز به کارآگاهان پلیس آگاهی پیوست و بدین ترتیب دامنه تحقیقات به توس 64 کشید چرا که بررسی های شبانه تعداد زیادی از پلاک خودروها بالاخره به نتیجه رسید و مالک اصلی پلاک در خیابان شهید ثنایی شناسایی شد.

درحالی که سرهنگ ولی نجفی(رئیس دایره قتل عمدآگاهی) سرپرستی کارآگاهان را به عهده داشت، گروه عملیاتی وارد خیابان ثنایی شدند اما در یک لحظه ماجرای تبهکاری دیگری رخ داد و آن ها با دزدانی روبه رو شدند که قصد دستبرد به یک مغازه را داشتند.

حالا عملیات دستگیری متهمان به قتل با ماجرای سرقت گره خورده بود که بالاخره کارآگاهان در دوشاخه عملیاتی و با همکاری و همیاری نیروهای کلانتری سپاد،موفق شدند یکی از سارقان را که خود ماجرای حیرت انگیزی دارد در حالی دستگیر کنند که با هجوم دزدان موتورسوار به سوی نیروهای انتظامی، صحنه های دلهره آوری در دل شب رقم خورد.

با وجود این، شاخه  عملیاتی اصلی کارآگاهان تا صبح روز گذشته 3تن از متهمان به قتل را به دام انداختند که در نزاع مرگبار نقش داشتند.

با انتقال 3متهم به پلیس آگاهی،بازجویی های فنی از آنان در حضور قاضی محمودعارفی راد آغاز و مشخص شد که متهمان به خاطر کل کل ساده و غرور جوانی با یکدیگر درگیر شده اند که در این میان جوان22ساله هدف ضربات چاقو قرارگرفته است.

3متهم این پرونده که 18،17و19ساله هستند و به ترتیب «محمدجواد-س»،«نیما-ر» و «محمدامین-ر»نام دارند به درگیری با جوان 22ساله اعتراف کرده اند که تحقیقات بیشتر زیر نظر سروان آرمین منفرد (افسرپرونده) همچنان ادامه دارد.

برچسب ها :قتل

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.