کد خبر : 44946
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۰

خودکشی دختر ۱۲ ساله

خودکشی دختر ۱۲ ساله

دختر ۱۲ ساله ای در تبریز به دلیل خیانت دوست پسرش دست به خودکشی زد و معشوقه اش، پسر ۱۵ ساله به دستور بازپرس ویژه قتل تبریز بازداشت شد.

تیترحادثه:روز شنبه بود که دختر ۱۲ ساله در یکی از مناطق تبریز در حالی که تلفن همراهش در دستش بود از طبقه پنجم ساختمان به پایین می افتد و تسلیم مرگ می شود.

پدر و مادرش سراسیمه خود را بالای سر دخترشان می رسانند و با جسم بی جان او مواجه می شوند که دیگر نفس نمی کشد؛همسایه ها در میان جیغ و داد این پدر و مادر داغدیده، با ۱۱۰ تماس می گیرند و وقوع این حادثه را به پلیس گزارش می دهند؛ به دنبال این گزارش، بازپرس ویژه قتل تبریز به همراه ماموران به محل حادثه عزیمت می نماید تا پی به علت فوت دختر نوجوان ببرد که بازپرس در همان دقایق اولیه با بررسی جسد متوجه خودکشی دختر نوجوان می شود.

اما بازپرس ساده از کنار خودکشی یک دختر ۱۲ ساله رد نمی شود و دستور آغاز تحقیقات از اطرافیان دختر نوجوان را به کارآگاهان صادر می کند.

بعد از تحقیقات پای پسر ۱۵ ساله ای به این حادثه باز می شود که از مدت ها قبل با این دختر دوست بوده است. بنابر شواهد، بازپرس دستور دستگیری او را صادر می کند.

پسر نوجوان وقتی مقابل بازپرس می نشیند این گونه پرده از راز ماجرا بر می دارد و رو به بازپرس می گوید: من و نگین در یک مجتمع زندگی می کردیم و از مدت ها قبل با هم دوست بودیم؛ اما این اواخر من از دوست او خوشم آمد و با دوستش نیز وارد رابطه شدم که نگین متوجه این مسأله شد و با من دعوا کرد که حق خیانت به او را نداشتم.

روز حادثه نیز با من تماس گرفت و گفت تاب و تحمل این خیانت تو را ندارم و خودم را می کشم، گفتم تو جرئت انجام این کار را نداری که به یکباره تلفن قطع شد.

اصلا فکرش را هم نمی کردم در همان لحظه این اقدام را بکند.

گزارش حاکی است، پسر نوجوان فعلا در اختیار قانون قرار دارد.

برچسب ها :خودکشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.