کد خبر : 44949
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۸

قتل خونین پسر جوان

قتل خونین پسر جوان

قاتل فراری در کمتر از 24 ساعت در شوش به دام افتاد.

تیترحادثه:

سرهنگ محمد محمدی نسب فرمانده انتظامی شهرستان شوش بیان داشت: در پی تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 و اعلام درگیری منجر به قتل در یکی از محلات شهرستان و متواری شدن عامل این قتل، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: در تحقیقات میدانی صورت گرفته مشخص شد، قاتل در یکی از محلات شهرستان با سلاح سرد شخصی را به شدت مورد ضرب و جرح قرار داده که با توجه به شدت جراحات وارده در مرکز درمانی فوت می کند و قاتل بلافاصله پس از ارتکاب قتل به مکانی نامعلوم متواری می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان شوش افزود: با انجام اقدامات تخصصی و ویژه توسط ماموران پلیس آگاهی، هویت و مخفیگاه قاتل فراری در یکی از محلات حاشیه ای شهرستان شناسایی و عملیات پلیس برای دستگیری متهم آغاز شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در نهایت قاتل فراری در کمتر از 24 ساعت از وقوع جنایت در عملیات ضربتی و هماهنگ دستگیر می شود.

سرهنگ محمدی نسب با اشاره به اینکه قاتل انگیزه خود از وقوع این جنایت را اختلافات قبلی با مقتول عنوان کرد و گفت: متهم با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل و با قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.

برچسب ها :قتل

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.