کد خبر : 45018
تاریخ انتشار : شنبه ۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۳

106کيلوگرم شيشه در عمليات پليس شرق استان تهران کشف شد

106کيلوگرم شيشه در عمليات پليس شرق استان تهران کشف شد

فرمانده انتظامي استان از کشف 106کيلوگرم شيشه در عمليات پليس شرق استان تهران خبرداد و گفت: در اين رابطه 3سوداگر مرگ دستگير شدند.

به گزارش تیتر حادثه، سردار “دلاور القاصي مهر” بيان داشت: در تداوم اجراي طرح تشديد مبارزه با قاچاقچيان مواد مخدر و سوداگران مرگ و پيشگيري و مقابله با فعاليت هاي مجرمانه آنان طي رصد اطلاعاتي پليس خراسان رضوي و پليس شرق استان تهران مشخص شد که تعدادي از قاچاقچيان سابقه دار اخيرا مقاديري مواد مخدر شيشه از مرزهاي جنوب شرقي کشور تهيه کرده و درصدد انتقال و توزيع عمده آن در سطح استان تهران هستند که نتيجه تحقيقات انجام شده در اختيار مراجع قضائي قرار گرفت و دستور دستگيري آنان اخذ شد.

وي تصريح کرد: در نهايت، پس از شناسايي  خودرو حامل مواد مخدر  با يک عمليات هوشمندانه پليس مبارزه با مواد مخدر استان کاميون موردنظر توقيف و و در بازرسي از خودرو مقدار 106کيلوگرم شيشه که به صورت حرفه اي جاسازشده بود کشف و در اين رابطه 3 نفر سوداگر مرگ  دستگير و 2 دستگاه خودروي سواري ديگر توقيف شد.

فرمانده انتظامي استان خاطر نشان کرد: متهمان پس از انتقال به مقر پليس و تشکيل پرونده و انجام تحقيقات، براي سير مراحل قانوني در اختيار مراجع قضائي قرار گرفتند.

سردار القاصي مهر در پايان خاطر نشان کرد : مجموعه انتظامي، قاطعانه در راستاي مبارزه با مواد مخدر اقدامات خود را انجام مي دهد و در اين مسير از هيچ تلاش و کوششي دريغ نمي کند.

برچسب ها :پلیس ، تهران ، سوداگر مرگ ، شیشه

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.