کد خبر : 45024
تاریخ انتشار : شنبه ۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۴

نتيجه بخشي ماموريت هاي انتظامي با افزايش مشارکت مردم

نتيجه بخشي ماموريت هاي انتظامي با افزايش مشارکت مردم

رئيس سازمان عقيدتي سياسي انتظامي کشور گفت: همراه سازي و مشارکت مردم، نتيجه بخشي ماموريت هاي انتظامي را افزايش مي دهد.

به گزارش تیتر حادثه ، حجت الاسلام والمسلمين “سيدعليرضا ادياني” در همايش سراسري روساي پليس آگاهي کشور ضمن قدرداني از تمامي کارکنان و روساي پليس آگاهي کشور که در راستاي تأمين امنيت جامعه اسلامي بي وقفه تلاش مي کنند، اظهار داشت: اسلام امنيت را يکي از اصول زندگي و حالتي اجتناب ناپذير در زندگي جمعي و عنصري ضروري براي بهره وري از مزايا و مواهب حيات و نيز زمينه ساز تکامل و ارتقاء بشر تلقي و از آن به عنوان يکي از مقدس ترين آرمان هاي بشري و الهي ياد کرده است.

نماينده ولي فقيه در انتظامي کشور خاطر نشان کرد: از جمله اولويت هاي سال جاري در فرماندهي انتظامي ترويج قرآن و انس و اشراف بر کلمات نوراني اميرالمومنين امام علي (ع) در کتاب نهج البلاغه بوده که بايد تمامي رده هاي اجرايي به آن توجه کنند.

اين مقام مسئول با تاکيد بر انجام فرايض ديني و شرکت کارکنان در مراسم مذهبي، افزود: از شما مديران و روساي پليس آگاهي کشور مي خواهم تا با سرلوحه قرار دادن احکام ديني انجام عمليات ها را با اقتدار و توام با رافت و رعايت حقوق شهروندي انجام دهيد.

وي خطاب به روساي حاضر در اين همايش با بيان اينکه خدمت به خلق خدا در امتداد جلب رضايت پروردگار است، گفت: اين لباس و اين خدمت در انتظامي براي رشد و حرکت از ملک تا ملکوت است.

رئيس سازمان عقيدتي سياسي انتظامي کشور تصريح کرد: رياضت شما در آگاهي اين است که تلاش کنيد هر مال باخته و يا مورد ظلم قرار گرفته اي که به شما مراجعه کرد مال او را کشف و برگردانيد و مجرم را دستگير کنيد.

حجت الاسلام و المسلمين ادياني افزود: سعادت ابدي براي مجاهدان في سبيل الله در پليس آگاهي مهياست چون کارشان دستگيري از افراد مظلوم و بازگرداندن اموال به مال باختگان است، پس اين فرصت را غنيمت بشماريد و با افتخار خادم ملت باشيد.

وي در خاتمه ابراز داشت: امروز اقدامات پليس در حوزه مبارزه با جرايم بسيار مطلوب است اما بايد به نحوي عمل شود که رضايت حداکثري شهروندان عزيز را به همراه داشته باشد بخصوص در استرداد اموال مکشوفه به مال باختگان که از اهميت ويژه اي برخوردار است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.