کد خبر : 45030
تاریخ انتشار : شنبه ۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۶

دختر جوان پدر و مادرش را بی رحمانه کشت

دختر جوان پدر و مادرش را بی رحمانه کشت

دختر آمریکایی 16ساعت بعد از کشتن پدر ومادرش و حمله مسلحانه به برادرش، توسط پلیس واشنگتن در علفزار دستگیر شد.

تیترحادثه، مأموران پلیس وقتی در محل جنایت حاضر شدند، پسر خانواده به آن‌ها گفت که پدر و مادرش به‌دست خواهر ۲۸ ساله‌اش به نام میا به قتل رسیده‌اند.

او توضیح داد: من و همسرم در اتاق بودیم که با صدای تیراندازی به وحشت افتادیم. وقتی از اتاق خارج شدیم، خواهرم میا را دیدیم که با اسلحه به پدر و مادرم شلیک کرده و آن‌ها را به قتل رسانده است.

ما وحشتزده به اتاق فرار و در را قفل کردیم. تصمیم گرفتیم از پنجره فرار کنیم که میا تلاش کرد با شلیک گلوله به قفل در، آن را باز کند. ما هر طوری بود از پنجره بیرون پریدیم و خودمان را نجات دادیم و با پلیس تماس گرفتیم.

پلیس در جست‌وجوی خانه، جسد مادر خانواده را در طبقه اول و پدر خانواده را در راهروی منتهی به اتاق خواب پیدا کرد. این در حالی بود که دختر قاتل فرار کرده بود تا اینکه ساعت ۱۶ بعدازظهر همان روز، کارآگاهان با استفاده از دوربین‌های نظارتی توانستند او را که در یک علفزار مخفی شده بود دستگیر کنند.

میا در بازجویی‌های پلیسی گفت که از پدر و مادرش متنفر بوده و به همین دلیل آن‌ها را به قتل رسانده است. او گفت: از کشتن آن‌ها پشیمان نیستم. اگر آن‌ها زنده می‌ماندند، بازهم آن‌ها را می‌کشتم.

آن روز به خانه رفتم و با ۲ گلوله پدرم و ۴ گلوله مادرم را کشتم.

میا حتی توضیح داد که برای اطمینان از مرگ پدر و مادرش به آن‌ها تیر خلاص زده و پس از آن نیز قصد داشته برادرش را به قتل برساند که موفق نشده است.

میا به اتهام ۲ قتل، یک اقدام به قتل و داشتن سلاح گرم متهم شده است و به‌زودی محاکمه می‌شود.

منبع صدآنلاین

برچسب ها :دختر آمریکایی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.