کد خبر : 45216
تاریخ انتشار : شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۸

نقض حکم اعدام توماج صالحی

نقض حکم اعدام توماج صالحی

بررسی عملکرد یکساله دستگاه قضا در هفته قوه قضاییه، آخرین وضعیت پرونده فساد در فوتبال، اجرای قانون الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول از 3 تیرماه و نقض حکم اعدام توماج صالحی از اخبار حقوقی هفته گذشته بود.

به گزارش تیتر حادثه، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه «ابلاغ سند به‌روز شده تحول قوه قضاییه»، «همکاری با قوا برای اصلاح قوانین اقتصادی و جلوگیری از ورشکستگی برخی کارخانجات بزرگ تولیدی»، «ورود جدی به رفع مشکلات حقوقی اراضی مردم» و «ارتقای نظارت میدانی بر گمرکات، بنادر و انبارها» را از مهمترین اقدامات دستگاه قضایی دانست.

رئیس قوه قضاییه همچنین گفت: باید تمام همت و تمرکز ما معطوف به رفع ظلم و استیفای حق و بی‌طرفی در رسیدگی‌ها باشد؛ ما موظفیم به تظلم‌خواهی همه افراد ولو آنکه آن فرد دشمن ما باشد نیز مطابق با شرع و قانون رسیدگی کنیم.

رییس قوه قضاییه در بازدید از مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: غنای تحلیلی آمارهای مراجع و مراکز قضایی باید افزایش یابد . صرفِ اتکاء به آمار و ارقام، بدون توجه به روندهای تحلیلی، مقصود ما را برآورده نمی‌کند.

محسنی اژه‌ای در دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران دستگاه قضایی گفت: ما کارگزاران و مسئولان درخصوص خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، تکالیف و وظایف خطیری برعهده داریم؛ پیش از آنکه این عزیزان به ما مراجعه کنند و مشکل خود را طرح کنند.

منبع ایسنا

برچسب ها :هفته قوه قضاییه

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.