کد خبر : 45228
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۲:۵۰

فحش ناموسی داد عصبانی شدم و کشتمش

فحش ناموسی داد عصبانی شدم و کشتمش

عامل جنایت مسلحانه دریکی از باغ ویلاهای شهرستان کلات با تلاش کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی در مشهد دستگیر شد و راز شلیک مرگبار را فاش کرد.

به گزارش تیتر حادثه، دقایق اولیه بامداد روز گذشته،زنگ تلفن پلیس 110 در شهرستان کلات به صدا درآمد و خبرجنایتی وحشتناک، نیروهای انتظامی را به تکاپو انداخت. طولی نکشید که با دستور سرهنگ «حیدر بیگی»(فرمانده انتظامی کلات)گروهی از افسران پلیس آگاهی عازم یکی از باغ ویلاهای اطراف شهرستان شدند و بر وقوع جنایت مسلحانه در باغ ویلا مهر تایید زدند.

یکی از باغداران محلی به نیروهای انتظامی گفت: هرچه با تلفن همراه «محمد-پ»تماس گرفتم پاسخم را نداد به همین دلیل نگران شدم و به باغ ویلایش آمدم که با صحنه دلخراش مرگ او در خانه باغ روبه رو شدم و بلافاصله با پلیس تماس گرفتم.لحظاتی بعد عوامل انتظامی با حفظ صحنه جرم، مراتب را به قاضی هاشمی (بازپرس دادسرای عمومی وانقلاب کلات)اطلاع دادند و بدین ترتیب با حضور مقام قضایی در محل وقوع جنایت، تحقیقات گسترده ای در این باره آغاز شد. بررسی های مقدماتی حاکی از آن بود که مرد 55ساله با شلیک از سلاح شکاری به قتل رسیده است. بنابراین در اولین مرحله از اقدامات جنایی،گوشی تلفن همراه مقتول مورد واکاوی های تخصصی قرارگرفت و سرنخ هایی به دست آمد که نشان می داد مرد آشنایی با او قرارملاقات داشته است.

منبع صد آنلاین

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.