کد خبر : 45259
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۵

شهادت استواریکم ابراهیم مرمزی در حمله اشرار به صندوق رای راسک

شهادت استواریکم ابراهیم مرمزی در حمله اشرار به صندوق رای راسک

همین چند روز قبل بود که مرخصی آمد، از دیدنش خیلی خوشحال شدیم. به خصوص مادرش که احساس دلتنگی زیادی برایش می کرد…

به گزارش تیترحادثه
 آقا سعید کارگر ساده ای است که با رنج و زحمت ، لقمه حلال سر سفره خانه اش گذاشته، شاید برکت همین لقمه حلال است  که امروز نام فرزندش ، افتخاری برای سبز پوشان راه امنیت و مردم قدرشناس ایران اسلامی ا

روزی که می خواست سربازی برود و لباس مقدس خدمت تن کرد مثل فرشته ها شده بود و نوری در چهره اش احساس می کردم.  دوران آموزشی را در جهرم گذراند و سپس برای ادامه خدمنت به استان سیستان و بلوچستان اعزام شد.

آقا سعید افزود:همین چند روز قبل بود که مرخصی آمد از دیدنش خیلی خوشحال شدیم. به خصوص مادرش که احساس دلتنگی زیادی برایش می کرد. روز بیست و نهم عازم محل خدمتش شد.

آقا سعید می گوید: فرهاد  پسری دلسوز، باخدا و اهل دین و نماز بود و به فقرا و ضعیفان کمک می کرد و حتی به من که پدرش هستم همیشه توصیه می کرد باید به همنوعان خودمان به خصوص افرادی که از نظر مالی ضعیف هستند کمک کنیم.

من صبح دیروز عازم محل کارم بودم که خبر شهادت پاره تنم را به من دادند. اولش دلم لرزید ، اما بعد با خودم گفتم چه افتخاری از این بالاتر که پدر شهید باشم و نام و نشان پسرم ، سربازشهید فرهاد جلیل مایه افتخار شهر و وطن و ملت مان باشد.

آقا سعید که دو دختر و یک پسر دیگر هم دارد می گوید من و خانواده ام امروز با نام فرهاد عزیزمان سربلند شده ایم و از این که فرزندم در راه امنیت و پاسداری از امانت مردم و حفاظت صندوق آرای ریاست جمهوری برای اقتدار این کشور به شهادت رسیده ، به خودمان افتخار می کنیم.

پدر معظم شهید گفت: از مردم انتظار  دارم قدر این خون های ریخته شده برای امنیت کشور و انقلاب مان را بدانند و ادامه دهنده راه شهدا باشند.

آقا فرشاد، پسر بزرگ خانواده هم گفت: برادرم جان عزیزش را تقدیم انقلاب و اسلام کرد و ما افتخار می کنیم که امروز با نام پرعزت و آوازه ی او شناخته می شویم.

شایان ذکر است سرباز وظیفه شهید فرهاد جلیل و استواریکم ابراهیم مرمزی، بامداد نهم تیرماه در شهرستان راسک هنگام انتقال صندوق آرای انتخابات  ریاست جمهوری مورد حمله اشرار مسلح قرار گرفت و تا پای جان برای امانتداری  رای مردم  ایستاد و در خون خود غلطید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.