کد خبر : 45596
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۹

اخطار پلمب پلیس ری به ۱۸ فروشنده لباس‌های نامتعارف

اخطار پلمب پلیس ری به ۱۸ فروشنده لباس‌های نامتعارف

فرمانده انتظامی شهرستان ری از اجرای طرح کنترل و نظارت صنوف پوشاک و برخورد با فروشندگان و توليدکنندگان لباس‌های مشکی نامتعارف در بازارهای حرم مطهر حضرت عبدالعظيم(ع) خبر داد.

به گزارش تیتر حادثه: سرهنگ محمدقاسم طرهاني در تشريح خبراعمال قانون فروشندگان البسه‌هاي مشکي با طرح هاي موهوم در بازار حرم حضرت عبدالعظيم (ع) گفت: باتوجه به اينکه يکي از اهداف دشمنان قسم خورده جمهوري اسلامي ايران به انحراف کشاندن جوانان و نفوذ از راه فرهنگي و ديني است از اين رو اخبار و اطلاعات واصله تعدادي از واحد هاي صنفي و توليدي پوشاک اقدام به توليد و عرضه البسه هاي مشکي رنگ با توجه به نزديکي ماه ايام ماه محرم با آرم و علائم هنجارشکن و نامتعارف مي کنند.

وي افزود: به همين منظور با هماهنگي مراجع قضائي اجراي طرح نظارت و کنترل واحد هاي توليدي و صنوف توسط پليس اماکن اين فرماندهي با جديت در سطح بازار شهرري و اطراف حرم مطهر حضرت عبدالعظيم(ع) از 280 واحد صنفي و توليدي بازديد انجام شد و براي 18 واحد صنفي نيز اخطار پلمب صادر شد.

سرهنگ طرهاني تصريح کرد: در اين راستا بيش از 30 دست البسه با آرم و علائم شيطان پرستي و نامتعارف کشف و متصديان متخلف پس از تشکيل و تکميل پرونده به مراجع قضائي معرفي خواهند شد.

فرمانده انتظامي شهرري با تاکيد به استمرار طرح هاي نظارتي و کنترلي صنوف و قاطعيت پليس در اجراي اين طرح ها ، از عموم شهروندان خواست ضمن رعايت و حفظ حرمت ماه محرم و ايام سوگواري سرور و سالار شهيدان، در خريد لباس مشکي و محرمي از خريد هرگونه البسه نامتعارف براي خود و فرزندان خودداري کنند و در صورت مشاهده هرگونه فروش و توليد البسه نا متعارف از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

 

منبع: رکنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.