کد خبر : 45627
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ - ۹:۱۱

کشف يك تن و 170 کيلوگرم موادمخدر در مرزهای جنوب شرق

کشف يك تن و 170 کيلوگرم موادمخدر در مرزهای جنوب شرق

فرمانده مرزباني فراجا از ناكامي قاچاقچيان و كشف يك تن و 170 کيلوگرم انواع موادمخدر توسط مرزداران استان سيستان و بلوچستان در مرزهاي جنوب شرق خبر داد.

به گزارش تیتر حادثه: سردار احمد علي گودرزي در تشريح خبر کشف محموله مواد مخدر، اظهارداشت: مرزداران استان سيستان و بلوچستان با اشراف اطلاعاتي و کنترل مستمر نوار مرزي حوزه استحفاظي، مطلع شدند قاچاقچيان قصد دارند به وسيله سه دستگاه انواع وسيله نقليه مقادير قابل توجهي موادمخدر را از آنسوي مرزها وارد کشور کنند.

وي افزود: مجاهدان مرزباني با هدايت عملياتي و پشتيباني در مسيرهاي احتمالي تردد قاچاقچيان به اجراي كمين‌ هدفمند پرداخته و سوداگران مرگ را كه در حال انتقال محموله موادمخدر به حريم كشور بودند را مشاهده كردند.

سردار گودرزي تصريح کرد: قاچاقچيان مواد مخدر که با مشاهده مأموران غافلگير شده بودند قصد متواري شدن از منطقه را داشتند كه با توجه به اتخاذ موضع و تاكتيك عملياتي مناسب توسط مرزداران، در رسيدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند و مرزبانان مقدار يك تن و 170 كيلوگرم انواع موادمخدر شامل؛ 970 كيلوگرم ترياك، 100 كيلوگرم حشيش و 100 كيلوگرم شيشه را کشف کردند.

وي با اينکه در اين عمليات يك دستگاه خودرو تويوتا و دو دستگاه موتور سيکلت توقيف شدند، اظهار داشت: در اين رابطه يک نفر سوداگر مرگ دستگير و تلاش مرزبانان براي دستگيري ساير عوامل اين پرونده ادامه دارد.

فرمانده مرزباني انتظامي کشور ضمن تقدير و تشکر از زحمات و مجاهدت‌هاي مرزداران گفت: مجموعه مرزباني با اشراف اطلاعاتي و حضور خود در تمام نقاط مرزي کشور اجازه نمي دهد قاچاقچيان و مخلان نظم و امنيت در هيچ نقطه اي احساس امنيت و آرامش كنند و در سايه اين امنيت مردم عزيز مي‌توانند در كمال آرامش به فعاليت‌هاي روزمره خود بپردازند.

 

منبع: فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.