کد خبر : 45635
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۱

دستگيري 11 سرشاخه يک شرکت هرمي در مشهد

دستگيري 11 سرشاخه يک شرکت هرمي در مشهد

جانشين فرمانده انتظامي مشهد از دستگيري 11 نفر از فعالان يک شرکت بزرگ هرمي خبر داد .

به گزارش تیتر حادثه: سرهنگ”محمد چراغ” در تشريح جزئيات اين خبرگفت: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداري پليس آگاهي مشهد با رصدهاي اطلاعاتي خود از فعاليت يک شرکت هرمي مطلع شده و بررسي موضوع را به صورت ويژه در دستور كار قرار دادند.

وي افزود: تيم رسيدگي کننده پرونده با انجام تحقيقات گسترده ميداني محل فعاليت اعضاي اين شرکت هرمي را در محدوده بولوار احمد آباد شناسايي و به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

جانشين فرمانده انتظامي مشهد بيان داشت: ماموران انتظامي پس از اطمينان از صحت موضوع با هماهنگي قضائي طي عملياتي ضربتي و غافلگيرانه 11 سرشاخه اين شركت هرمي را دستگير و در بازرسي از محل تعدادي جزوات آموزشي و ليست آموزش هاي لازم در رابطه با شرکت هرمي را کشف کردند.

سرهنگ چراغ با بيان اين که فعاليت اين گونه شرکت ها هيچ وجه قانوني ندارد گفت: شايع ترين شيوه و شگرد شرکت هاي هرمي اغفال جوانان جوياي کار در مشاغل با درآمد بالا است .

اين مقام انتظامي با اشاره به معرفي متهمان به مقام قضائي خاطر نشان كرد: با توجه به هشدارهاي مستمر پليس و تلاش براي آشکارسازي ماهيت مجرمانه اينگونه شرکت‌‌ها، هنوز شاهد فريب افرادي هستيم که دارايي خود را در شرکت‌‌هاي هرمي نابود مي‌كنند

منبع: خبرگذاری پلیس

برچسب ها :انتظار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.