کد خبر : 45638
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۱

دستبند پليس بر دستان قاتل نگون بخت

دستبند پليس بر دستان قاتل نگون بخت

فرمانده انتظامي استان از اقدام گسترده اطلاعاتي و عملياتي پليس در شناسايي و دستگيري قاتل متواري طي کمتر از 12 ساعت پس از وقوع قتل در شهرستان بندرعباس خبر داد.

به گزارش تیتر حادثه: سردار ” علي اکبر جاويدان”در تشريح اين خبر بيان داشت: در پي وقوع يک فقره نزاع منتهي به قتل فردي 29 ساله در بامداد 12 تير ماه سال جاري واقع در محله درخت سبز شهرستان بندرعباس بر اثر اصابت ضربات چاقو، پيگيري موضوع به صورت ويژه در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهي اين فرماندهي قرار گرفت .

وي افزود: با اقدامات گسترده اطلاعاتي وبسيج تمامي امکانات موجود و بهره گيري ازتمامي ظرفيت هاي مجموعه انتظامي، هويت قاتل  و مخفيگاه وي شناسايي شد.

اين مقام انتظامي عنوان کرد: کارآگاهان پليس آگاهي پس از کسب مجوز از مقام قضائي طي عملياتي غافلگيرانه متهم را در کمتر از 12 ساعت پس از وقوع قتل در مخفيگاهش دستگير کردند.

فرمانده انتظامي استان هرمزگان تصريح کرد: متهم در تحقيقات فني پليس و پس از مواجهه با مستندات، شواهد و قرائن صراحتا به موضوع قتل به انگيزه شرب خمر و فحاشي ناموسي معترف و پس از تشکيل پرونده تحويل مراجع قضائي شد.

سردار جاويدان در پايان با تأکيد بر اينکه مردم عزيز همواره بايد آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند، خاطر نشان کرد: پليس همواره تلاش مي‌کند با بسيج تمامي امکانات و بهره گيري ازتمامي ظرفيت ها خصوصا ظرفيت هاي عظيم مشارکت عمومي براي نهادينه کردن نظم و امنيت در جامعه استفاده کند تا بتواند مأموريت هاي خود را در جامعه به نحو مطلوب و شايسته ارائه کند.

منبع: خبرگذاری پلیس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.