کد خبر : 46016
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۸:۳۰

تصادف هولناک موتورسیکلت در خط ویژه بی آر تی

تصادف هولناک موتورسیکلت در خط ویژه بی آر تی

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ از مرگ یک راکب موتورسوار در خط ویژه بی آرتی خیابان آزادی تهران خبر داد.

به گزارش تیتر حادثه: سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی جانشین پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت بین اتوبوس بی آر تی و موتورسیکلت در خیابان آزادی خبر داد و گفت: در ساعت 16:30 روز گذشته ، در محدوده خیابان آزادی – زیر گذر یادگار ، راکب یکدستگاه موتورسیکلت با اتخاذ یک تصمیم اشتباه ، خط ویژه را برای تردد به سمت غرب این خیابان انتخاب می کند و نمی داند با این تخلف خود، دقایقی بعد چه حادثه غمناک و تاسف آوری را رقم خواهد زد .
سرهنگ بهرام آبادی گفت : این موتورسیکلت پس از ورود به خط ویژه با یک اتوبوس هم مسیر شده و در همان زمان اقدام به سبقت و عبور از این نقطه را میکند،به همین دلیل دست به ارتکاب تخلف تجاوز به چپ زده که لحظاتی بعد راننده اتوبوس brt از مقابل به سمت او آمده و به شدت با هم برخورد می نماید .

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ افزود : متاسفانه پس از این برخورد شدید راننده 55 ساله مرد این موتورسیکلت که از کلاه کاسکت نیز استفاده نکرده بود ، در دم فوت می نماید.

سرهنگ بهرام آبادی ابراز داشت : متاسفانه علیرغم توصیه های پلیس راهور مبنی بر عدم ورود موتورسیکلت سواران به خطوط ویژه ، باز هم تعدادی از آنان به قصد زودتر رسیدن و عبور از ترافیک ، اقدام به ورود به این خطوط که مختص به تردد اتوبوس های تندرو می باشد می نمایند که با این تخلف جان خود و دیگر کاربران ترافیک مخصوصا عابران پیاده را به خطر می اندازند .

وی به راکبین موتورسیکلت توصیه داشت : هیچ گاه برای دقایقی زودتر رسیدن وارد خطوط ویژه نشوند و همواره از کلاه کاسکت استاندارد استفاده نمایند . اگر این راکب 55 ساله اندکی تامل داشت و از راه اصلی برای رسیدن به مقصد استفاده می کرد هم اکنون زنده بود و امشب در کنار خانواده خود بود .

منبع: رکنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.