کد خبر : 46333
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۳ - ۴:۱۱

سرقت 450 گرم طلا از کارگاه طلاسازي

سرقت 450 گرم طلا از کارگاه طلاسازي

با هوشياري کارآگاهان پليس آگاهي پرونده سرقت 450 گرم طلا از کارگاه طلاسازي رمزگشايي شد.

به گزارش تیتر حادثه: سرهنگ”محمد چراغ” جانشين فرمانده انتظامي کلان شهر مشهد در تشريح جزئيات اين حادثه گفت: در پي ارائه مرجوعه قضائي به پليس آگاهي مبني بر سرقت طلا از يک کارگاه طلافروشي در محدوده شهرک گلشهر مشهد موضوع در دستور کار تيمي از ماموران انتظامي قرار گرفت.

وي افزود: برابر اعلام متصدي کارگاه طلافروشي مدتي است با بررسي هاي حساب هاي کارگاه مقدار458 گرم طلا کسري داشته اند.

وي تصريح کرد: تيم رسيدگي کننده پرونده پس از بررسي دقيق اظهارات شاکي پرونده و بررسي ميداني محل جرم با بازبيني دوربين هاي مداربسته به شاگرد 27 ساله مغازه مظنون و با بررسي فني تصاوير ضبط شده مشخص شد که سرقت هاي سريالي توسط شاگرد مغازه بوده و اين فرد به صورت بسيار ماهرانه روزانه حدود 2 تا 3 گرم از طلاها را سرقت مي کرده است.

سرهنگ چراغ بيان داشت: مظنون به سرقت که در بازجوئي هاي اوليه منکر هرگونه جرمي بود در چندين مرحله بازجوئي و مواجهه با ادله و مستندات بدست آمده از او در دوربين هاي مداربسته به سرقت 458 گرم طلا در 6 ماهه گذشته براي تامين هزينه هاي مواد مخدر و فروش آنها به 3 نفر مالخر اعتراف کرد.

وي با اشاره به دستگيري يکي از مالخرها و کشف 50 گرم از طلاهاي مسروقه خاطر نشان کرد: تحقيقات براي دستگيري 2 مالخر ديگر با هماهنگي قضائي ادامه دارد.

منبع: خبرگذاری پلیس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.