کد خبر : 46339
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۳ - ۶:۱۱

دستگیری جیب بر 17 و 42 ساله در مشهد

دستگیری جیب بر 17 و 42 ساله در مشهد

جانشين فرمانده انتظامي مشهد گفت: با تلاش ماموران کلانتري بانوان، 2 متهم به جيب بري از شهروندان در اتوبوس هاي شهر مشهد به دام افتادند.

به گزارش تیتر حادثه: سرهنگ” محمد چراغ” در تشريح اين خبر گفت: در پي گزارش چند فقره جيب بري از خانم ها در اتوبوس هاي شهري در محدوده بولوار طبرسي، پي گيري موضوع در دستور کار ماموران کلانتري بانوان قرار گرفت.

وي اظهار داشت: ماموران کلانتري بانوان با بررسي جغرافيايي زماني و مکاني سرقت ها تحقيقات ميداني خود را آغاز و سرانجام شب گذشته متهمان را در يکي از ايستگاه هاي شلوغ محدوده چهارراه مقدم شناسايي و به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

اين مقام انتظامي افزود: کمتر از 2 دقيقه از شناسايي مظنونان به سرقت نگذشته بود که يکي از اين افراد به طرز ماهرانه دستش را در کيف يکي از مسافران اتوبوس مي کند و ماموران انتظامي مچش را سربزنگاه گرفته و با متوقف کردن اتوبوس همدست وي را نيز دستگير و در بازرسي از آن ها 7 دستگاه تلفن همراه، 27 ميليون ريال وجه نقد و 20 گرم زعفران مسروقه کشف کردند.

سرهنگ چراغ تصريح کرد: متهمان 17 و 42 ساله، هر دو از جيب برهاي حرفه اي و يکي از آن ها بالاي 20 فقره سابقه کيفري به جرم جيب بري در پرونده اش به يدک مي کشد.

جانشين فرمانده انتظامي مشهد اظهار داشت: متهمان پس از انتقال به مقر انتظامي در مواجهه حضوري با تعدادي از مالباخته ها و تصاوير بدست آمده از آن ها در تعدادي از سرقت ها به 25 فقره جيب بري تلفن همراه و وجوه نقد و ديگر لوازم با ارزش از مسافران اتوبوس ها در مسيرهاي بولوار طبرسي، خيابان گاز، مفتح، بزرگراه 100 متري و فروش تلفن ها به يک مالخر به مبالغي بين يک تا 2 ميليون تومان اعتراف کردند.

سرهنگ چراغ با بيان اين که تاکنون 7 مالباخته در اين رابطه شناسايي شده است، خاطرنشان کرد: تحقيقات براي کشف ديگر جرائم احتمالي و شناسايي و دستگيري مالخر با هماهنگي مقام قضائي ادامه دارد.

منبع: رکنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.