کد خبر : 46478
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۱

کشف محموله قاچاق قابلمه چینی به ارزش 4 میلیارد

کشف محموله قاچاق قابلمه چینی به ارزش 4 میلیارد

رئيس پليس امنيت اقتصادي تهران بزرگ از کشف احتکار بیش از 4 هزار عدد انواع قابلمه قاچاق به ارزش 4 ميليارد تومان خبر داد.

به گزارش تیتر حادثه: سرهنگ کارآگاه مهدي افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت در خصوص کشف محموله قاچاق اظهار داشت: با انجام اقدامات فني و پليسي مامورين اين پليس موفق به کشف انبار لوازم آشپزخانه در جنوب تهران شدند.

وی گفت: در پي اقدامات اطلاعاتي مشخص گرديد مقاديري کالای قاچاق خارجي در انباري در خیابان فدائیان اسلام تخليه و دپو گرديده که توسط خودروهاي شوتي از شهرهای جنوبی به اطراف تهران و سپس توسط وانت به اين مکان منتقل شده و در ادامه به بازار ارسال مي‌شود.

سرهنگ افشاري افزود: مامورين اين پليس محل موصوف را بازرسي کرده که مشخص شد محل يک باب انبار کالاي بازرگاني بوده که کالاها در سامانه انبارها ثبت نگرديده و مقادير انبوهي کالاهاي آشپزخانه از نوع انواع قابلمه به مارک DELTA در محل دپو شده که طي استعلامات گمرکي مشخص گرديد اسناد گمرکي مربوط به سالهاي گذشته مي باشد و مطابقتي با کالاهاي مکشوفه نداشته و فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکي است.

اين مقام انتظامي افزود: کالاها شامل: تعداد 4860 عدد انواع قابلمه به مارک DELTA در سایزهای مختلف ساخت کشور چین که پرونده قضايي مربوطه تشکيل و به همراه متهم به مرجع قضائي معرفي گرديد.
وی خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش ريالي اموال کشف شده را بيش از 4 ميليارد تومان اعلام کرده اند.

منبع: فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.