کد خبر : 46540
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۳ - ۹:۰۳

کشف محموله کوکائين در کشور

کشف محموله کوکائين در کشور

جانشين فرمانده انتظامي استان از کشف محموله بي سابقه کوکائين به وزن 10 کيلو گرم در عمليات ويژه ماموران يگان تکاوري پليس استان خبر داد.

به گزارش تیتر حادثه: سردار” محمدرضا هاشمي فر” بیان کرد: با اشراف اطلاعاتي و همه جانبه مجموعه پرتوان پليس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان باندي که در زمينه قاچاق کوکائين فعاليت مي کرد شناسايي و در رصد هوشمندانه اين پليس قرار گرفت.

وي افزود: نهايتاً پس از چندين شبانه روز کار اطلاعاتي و رصد هوشمندانه و لحظه اي تحرکات اين باند يک دستگاه خودروي پژو 405 حامل اين نوع مواد هنگام عبور از منطقه کويري شرق استان شناسايي و در يک عمليات پيچيده و غافلگير کننده توسط ماموران يگان تکاوري پليس استان متوقف و در بازرسي دقيق از اين خودرو 10 بسته کوکائين به وزن 10 کيلو کشف شد .

جانشين فرمانده انتظامي استان اصفهان با اشاره به بي سابقه بودن کشف اين مقدار کوکائين در کشور گفت: قاچاقچيان اين محموله را از مرزهاي شرقي کشور وارد و قصد انتقال آن به مرکز کشور را داشتند که با هوشياري و اقدام به موقع ماموران پليس در عملي کردن نقشه شوم خود ناکام ماندند.

اين مقام انتظامي از دستگيري 2 قاچاقچي در اين عمليات و تحويل آنها به مرجع قضائي خبر داد و گفت: تلاش براي شناسايي و دستگيري ساير اعضاي مرتبط با اين باند کماکان در دست اقدام است.

سردار هاشمي فر در خاتمه خاطر نشان کرد: ضمن اينکه به مجرمان و برهم زنندگان امنيت مردم هشدار مي دهيم که هيچ نقطه امني در استان براي آنان وجود نخواهد داشت و از شهروندان هم انتظار داريم مانند هميشه ما را در امر مبارزه با کساني که در زمينه خريد و فروش و قاچاق مواد مخدر فعاليت مي کنند ياري داده و اطلاعات و گزارش هاي خود در اين خصوص را از طريق تماس با مرکز فوريت هاي پليسي 110 و ستاد خبري پليس مبارزه با مواد مخدر استان به شماره تلفن 21825462 ارائه کنند تا در اسرع وقت با اين گونه افراد برخورد قاطع و قانوني صورت گيرد.

منبع: خبرگزاري پليس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.