کد خبر : 46556
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱

فرمانده انتظامي استان گفت،

کشف سکه تقلبي در طلافروشي هاي کرمانشاه

کشف سکه تقلبي در طلافروشي هاي کرمانشاه

با تلاش و حضور به موقع کاراگاهان پليس آگاهي، از توزيع 150 عدد سکه طلاي تقلبي در طلافروشي هاي کرمانشاه جلوگيري به عمل آمد و 2 نفر هم در اين رابطه دستگير شدند.

به گزارش تیتر حادثه: سردار “مهدي حاجيان” بیان کرد: پس از اطلاع ماموران پليس آگاهي استان مبني بر توزيع سکه هاي طلاي تقلبي در بين کسبه طلافروشان کرمانشاه، رسيدگي فوري به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وي ادامه داد: کاراگاهان با حضور ميداني خود به صورت ناشناس و زير نظر گرفتن افراد مشکوک موفق به شناسايي 2 نفر از عاملان توزيع سکه هاي تقلبي شده و طي عمليات هايي غافلگيرانه آن ها را دستگير و 150 سکه کشف شد.

سردار حاجيان تصريح کرد: متهمان دستگير شده پس از دستگيري بر اصل بودن سکه ها تاکيد و قصد فريب ماموران را داشتند اما با آزمايشات و استعلامات صورت گرفته تقلبي بودن سکه ها و جعلي بودن برچسب آن ها محرز شد.

فرمانده انتظامي استان کرمانشاه با اشاره به اينکه متهمان نيز در ادامه به جعلي بودن سکه ها اعتراف کردند، از تشکيل پرونده اي در اين راستا خبر داد و گفت: هردو فرد دستگير شده نيز روانه زندان شدند.

وي در پايان با تاکيد بر اينکه تلاش براي دستگيري ديگر همدستان احتمالي اين افراد و شناسايي محل ضرب سکه هاي تقلبي با جديت ادامه دارد، از شهروندان خواست تا براي خريد طلا حتما به مراکز مطمئن مراجعه و حتي الامکان از اصلي بودن آن ها اطمينان حاصل کنند.

منبع: خبرگزاري پليس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.