کد خبر : 46814
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۱

کلاهبرداری از 75 صاحبخانه با شیوه جدید

کلاهبرداری از 75 صاحبخانه با شیوه جدید

اعضای باند کلاهبرداری که به شيوه اجاره واحدهای مسکونی از شهروندان اخاذی می کردند، شناسايی و دستگير شدند.

به گزارش تیتر حادثه: سرهنگ عبداله چولکی در تشريح خبر دستگيری اعضای باند کلاهبرداری به شيوه اجاره واحدهای مسکونی، اظهار داشت: با ارجاع پرونده اي از پليس آگاهي تهران بزرگ، با موضوع کلاهبرداري به شيوه اجاره واحدهاي مسکوني به جهت حساسيت موضوع رسيدگي آن به کارآگاهان پليس آگاهي ارجاع شد.

وي افزود: در بررسي اوليه مشخص شد فردي به هويت معلوم آپارتمان هاي مسکوني تعداد 75 نفر را با اخذ وکالتنامه از مالکان جهت دادن اجاره دريافت و در ادامه آپارتمان هاي فوق را با اخذ مبلغ وديعه سنگين به افراد ديگر واگذار و سپس متواري شده است.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداري پليس آگاهي فراجا گفت: بلافاصله با هماهنگي قضائي تمامي حساب هاي بانکي متهم وهمدستانش مسدود، که با انجام تحقيقات ميداني ضمن شناسايي مخفيگاه وي در يک عمليات غافلگيرانه دستگير شد.

وي تصريح کرد: در تحقيقات انجام شده و با بررسي مدارک و مستندات موجود، مشخص شد برادر متهم نيز همدست وي بوده و بخشي از وجوه کلاهبرداري به حساب همسرش واريز شده است که طي يک عمليات پليسي متهمان درمخفيگاه خود در يکي از شهرهاي شمالي شناسايي و دستگير و در بازجويي هاي به عمل آمده اعتراف کردند.

سرهنگ چولکي با بيان اينکه اقدام سريع و بررسي دقيق موضوع توسط پليس آگاهي منجر شد که مجرمان به اهداف شوم خود نرسند، به شهروندان توصيه کرد: براي معاملات ملکي و وکالت اجاره به بنگاه هاي املاک معتبر و دفتر خانه هاي مجاز مراجعه کنيد.

 

منبع: فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.