کد خبر : 46995
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۱

قاچاق سوخت به ارزش 99 میلیارد در هرمزگان

قاچاق سوخت به ارزش 99 میلیارد در هرمزگان
فرمانده انتظامي استان از اجراي طرح ضربتي مقابله با قاچاق سوخت و توقيف 75 دستگاه خودرو شوتي و کشف بيش از 3 ميليون ليتر گازوئيل قاچاق خبرداد.

به گزارش تیتر حادثه: سردار علي اکبر جاويدان در تشريح اين خبر بيان داشت: در ادامه طرح مقابله با قاچاق سوخت و فراورده هاي نفتي ، طرح ضربتي  مقابله با قاچاق سوخت  و برخورد با خودروهاي موسوم به شوتي  در مناطق آلوده و جرم خيز استان اجرا شد.

وي افزود : در اجراي اين طرح که با همکاري ميداني يگان امداد و پاسگاه هاي ايست و بازرسي  و محوريت پليس امنيت اقتصادي استان اجرا شد با انجام گشت زني هاي پنهان و آشکار هدفمند در محورهاي فرعي و اصلي و مناطق روستايي استان جمعا تعداد 75 دستگاه  انواع خودروهاي شوتي سبک و سنگين که در امر قاچاق سوخت فعاليت داشتند توقيف ودر بازرسي از خودرو هاي توقيفي همچنين يکي از بنادر تجاري استان مجموعا مقدار  3 ميليون و 86  هزار ليتر گازوئيل قاچاق کشف و ضبط شد.

اين مقام ارشد انتظامي استان  ارزش سوخت هاي قاچاق کشف شده در اين طرح رابرابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادي 99 ميليارد تومان عنوان کرد.

فرمانده انتظامي استان هرمزگان باتاکيد بر جديت پليس در اجراي مستمر طرح هاي عملياتي پاکسازي مقابله با قاچاق کالا ، سوخت و مواد مخدر ، اظهار داشت : در اين طرح تعداد 38 نفر از عاملان قاچاق سوخت نيز دستگير و  متهمان با تشکيل پرونده  جهت سير مراحل قانوني به دستگاه قضايي معرفي شدند.

منبع: خبرگزاري پليس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.