کد خبر : 47194
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۱

کشف محموله قاچاق در مرزهاي کردستان

کشف محموله قاچاق در مرزهاي کردستان
فرمانده مرزباني استان کردستان از موفقيت مرزبانان طي چند عمليات مرزي و کشف محموله هاي کالاي قاچاق به ارزش 13 ميليارد ريال در مرزهاي استان خبر داد.

به گزارش تیتر حادثه: سردار “محمدعارف سپهري” در تشريح اين خبر، گفت: مرزبانان اين فرماندهي با اشراف و تسلط اطلاعاتي بر مرزهاي استان، حين کنترل نوار مرز به تعدادي قاچاقچي که قصد ورود غيرقانوني به کشور را داشتند برخورد که سريعاً موضوع در دستور کار عملياتي قرار گرفت.

وي افزود: مرزبانان طي چند عمليات منسجم با کنترل نوار مرز و حضور مقتدرانه خود در منطقه قاچاقچيان را غافلگير و ضمن تنگ کردن عرصه آنان را زمينگير کردند.

فرمانده مرزباني استان کردستان تصريح کرد: مرزبانان طي اين چند عمليات 15 دستگاه تلويزيون هوشمند، 99 هزار و 600 نخ سيگار، 3 هزار و 143 عدد اقلام ضد فرهنگي، 2 هزار و 243 قلم وسايل آرايشي، يک هزار و 80 عدد مواد محترقه و مقادير ديگر کالاي قاچاق را کشف کردند.

سردار سپهري با اشاره به دستگيري 2 نفر قاچاقچي و توقيف 2 دستگاه خودرو، بيان داشت: بر اساس نظر کارشناسان ارزش ريالي محموله هاي کشف شده 13 ميليارد ريال برآورد شده است.

اين مقام ارشد انتظامی در پايان به اشراف و آمادگي عملياتي مرزبانان در طول 227 کيلومتر مرزهاي استان اشاره و اظهار داشت: به منظور برخورد قاطع با هرگونه تجاوز مرزي، تردد غير مجاز و قاچاق کالا اقدامات گسترده‌اي در مرزهاي کردستان انجام گرفته و مأموران با بهره‌گيري از تجهيزات فني و گشت‌هاي روزانه مانع هرگونه تحرك غيرقانوني خواهند شد.

منبع: خبرگزاري پليس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.