کد خبر : 47247
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۵:۱۱

دستگیری ۱۱۲ سارق و مالخر در پایتخت

دستگیری ۱۱۲ سارق و مالخر در پایتخت
یس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۱۱۲ سارق و مالخر خبر داد.

به گزارش تیتر حادثه: سردار علی ولی‌پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت در جمع خبرنگاران از شناسایی و دستگیری ۱۱۲ سارق و مالخر با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس آگاهی خبر داد.

وی با بیان اینکه برخورد با مالخران اموال مسروقه برای ما اهمیت دارد گفت: ۲۵ نفر از دستگیرشدگان مالخر حرفه‌ای بودند که از آنها اموال مسروقه بسیاری کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: همکاران من به صورت هفتگی از صنوف مختلف مانند تعمیرگاه‌های تلفن همراه بازدید به عمل آورده و در صورت مشکوک شدن به افراد، پرونده تشکیل می‌شود؛ در همین زمینه مأموران پلیس آگاهی تهران توانستند ۶۱۷ تلفن همراه مسروقه را کشف و ضبط کنند.

سردار ولی‌پور گودرزی با بیان اینکه ارزش ریالی اموال مسروقه زیاد است افزود: در این طرح تعدادی سارق منزل نیز دستگیر شدند که آنها طلا و دلار سرقت کرده بودند که هنوز تخمین ریالی برآورد نشده است.

وی ادامه داد: در این طرح، ۱۹ خودرو و ۳۴ موتورسیکلت مسروقه نیز کشف شد که ارزش ریالی آنها بسیار بالا است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کرد: طی چند ماه گذشته ۱۲ نفر از سارقانی که با پابند الکترونیک آزاد بوده و جرم مرتکب شده بودند شناسایی و مجددا دستگیر شدند.

رییس پلیس آگاهی پایتخت گفت: همکاران من با رصد فضای مجازی، آگهی های فروش وسایل نقلیه مشکوک را تحت بررسی قرار داده و بدین صورت بسیاری از مالخران را مورد شناسایی و دستگیری قرار می دهند.

 

منبع: فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.