کد خبر : 47396
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۱

دستگيري سارقان تجهيزات جايگاه سوخت ‏

دستگيري سارقان تجهيزات جايگاه سوخت ‏
فرمانده انتظامي استان از دستگيري 3 نفر از سارقان جايگاه ‏سوخت شهر گلسار در کمتر از 48 ساعت در شهرستان ساوجبلاغ خبر داد.‏

به گزارش تیتر حادثه: سردار ” حميد هداوند ” در تشريح اين خبر گفت: در پي سرقت تجهيزات جايگاه سوخت ” شهر گلسار ” قبل از راه اندازي و  ايجاد اخلال در امر  سوخت رساني در بين شهروندان و وارد نمودن خسارت مالي، پيگيري موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي شهرستان ساوجبلاغ قرار گرفت.

وي افزود: ماموران پليس آگاهي بلافاصله وارد عمل شده و با انجام تحقيقات لازم 3 نفر از عاملان سرقت را در کمتر از 48 ساعت شناسايي و با هماهنگي مقام قضايي  در شهر ” کرج ” دستگير و به مقر انتظامي منتقل کردند.

اين مقام ارشد انتظامي با اشاره به اينکه سارقان در مواجهه با شواهد به جرم خود اعتراف کردند، خاطر نشان کرد: ارزش تجهيزات مسروقه اين جايگاه، 130 ميليارد ريال برآورد شده است که متهمان با تشکيل پرونده به مرجع قضايي معرفي شدند.

سردار هداوند در پايان گفت: پليس برابر قانون و با تمام توان در برابر هر کساني که بخواهند امنيت مردم را به خطر بيندازند مقابله خواهد کرد و شهروندان مي توانند هر گونه موارد مشکوک را از طريق تماس با تلفن 110 با پليس در ميان بگذارند.

منبع: خبرگزاری پلیس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.