کد خبر : 47445
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۱

دپوي محموله حشيش در جاسک لو رفت

دپوي محموله حشيش در جاسک لو رفت
فرمانده مرزباني استان هرمزگان از کشف بيش از 28 کيلوگرم مواد مخدر از نوع حشيش که دپو شده بود در شهرستان جاسک خبر داد.

به گزارش تیتر حادثه: سردار “بهادر اسماعيلي” با اعلام اين خبر گفت: مرزبانان  پايگاه درياباني جاسک حين گشت زني و كنترل نوار مرزي، از داخل يک اتاقک مخروبه کنار ساحل و يک کيسه آبي رنگ مشکوک به مواد مخدر که به صورت ماهرانه اي مخفي و جاسازي شده بود را مشاهده و مورد بازديد و بررسي قرار دادند.

وي افزود: قاچاقچيان مواد مخدر را در داخل يک اتاقک مخروبه کنار ساحل جاسک دپو و قصد داشتند در فرصتي مناسب با استفاده از تاريكي شب محموله را از محل مورد نظر به داخل شهر منتقل كنند.

اين مقام ارشد مرزباني استان هرمزگان با بيان اينکه تلاش ها جهت دستگيري عوامل اين پرونده ادامه دارد، اذعان داشت:  مأموران در بازرسي از منطقه مقدار 28 کيلو و 650 گرم  مواد مخدر از نوع حشيش را کشف کردند.

سردار”اسماعيلي” در خاتمه ضمن قدرداني از همکاري خوب مردم با مرزبانان در شناسايي و کشف جرائم و خطاب به افراد فرصت طلب و قانون شکن گفت: با توجه به حضور و اشرافيت مرزبانان در جاي جاي نقاط استان، در حوزه ساحل و دريا و افزايش ضريب هوشياري مرزبانان در شناسايي و کشف جرائم، از اين پس مجرمان بويژه سوداگران مرگ در امان نخواهند بود و با مجرمان برابر قانون و با قاطعيت برخورد مي شود.

منبع: خبرگزاری پلیس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.