کد خبر : 48013
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۸:۲۸

کشف اسلحه از اراذل و اوباش پس از درگيري

کشف اسلحه از اراذل و اوباش پس از درگيري
فرمانده انتظامي زرقان از دستگيري 2 نفر اراذل و اوباش خبر داد که اقدام به نزاع و درگيري دسته جمعي کرده بودند.

به گزارش تیتر حادثه: سرهنگ “اميراحسان حجتي” اظهار داشت: در پي وقوع يک فقره نزاع دسته جمعي در سيزدهم تيرماه و اعلام به مرکز فوريت‌هاي پليسي 110، بلافاصله بررسي موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت.

وي افزود: ماموران انتظامي در بررسي‌هاي اوليه و تحقيق از شاهدان عيني مطلع شدند که 5 نفر در يکي از پارک‌هاي زرقان با سلاح سرد با يکدگير درگير و منجر به مجروحيت يکي از آنان شده و سريعا متواري شده‌اند.

فرمانده انتظامي زرقان ادامه داد: ماموران پليس تحقيقات خود را آغاز و موفق شدند در اين خصوص مخفيگاه 2 نفر اراذل و اوباش (عاملان درگيري) شناسايي و آنان را با هماهنگي قضايي دستگير کنند.

سرهنگ “حجتي” با بيان اينکه در بازرسي از مخفيگاه متهمين يک قبضه اسلحه کلت کمري کشف شد، تصريح کرد: در سوابق اين اراذل و اوباش جرائمي از قبيل نزاع و درگيري، حمل سلاح و اخلال در نظم و امنيت عمومي به چشم مي‌خورد.

اين مقام انتظامي با اشاره به اينکه متهمين براي سير مراحل قانوني روانه دادسرا شدند، گفت:  مخلان نظم و امنيت بدانند که بي‌ترديد پليس به پشتوانه و همکاري آگاهانه شهروندان و حمايت دستگاه قضايي با قاطعيت و جديت تمام با هنجارشکنان برخورد قاطع خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری پلیس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.