کد خبر : 48289
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۶

کشف بیش از 4 میلیون لیتر سوخت قاچاق در کرمان

کشف بیش از 4 میلیون لیتر سوخت قاچاق در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف بیش از چهارمیلیون و۵۳۰هزار لیتر انواع مواد سوختی قاچاق از ابتدای امسال در سطح این استان خبر داد.

به گزارش تیتر حادثه: سردار ناصر فرشید در مراسم گرامی‎داشت روز خبرنگار و تجلیل از خبرنگاران حوزه پلیس، به کشف بیش از ۱۳تن انواع مواد مخدر اشاره کرد و افزود: ۷ درصد از این کشفیات از نوع شیشه، هروئین و مورفین بوده که از مرزهای شرقی وارد کشور شده است.

فرمانده انتطامی استان کرمان در ادامه با اشاره به کاهش۱۲درصدی وقوع سرقت ها و اقدامات مثبت مجموعه انتظامی در سایر حوزه ها، کاهش جرایم را مرهون رویکردهای آگاه سازی اصحاب رسانه دانست. وی خاطرنشان کرد: در موضوع سرقت نیز بنا به تدابیر فرمانده کل انتظامی و با هماهنگی مراجع قضایی، به افرادی که دارای سابقه سه سرقت به بالا هستند، پابند الکترونیکی نصب می شود که در این خصوص نیز انهدام چندین باند سرقت و همچنین باند جعل مدارک تحصیلی با دستگیری ۱۷ نفر و دستگیری عاملان فریب شهروندان را داشتیم که از طریق سایت های متعدد اقدام به فریب مردم و دریافت وجه از آنان با وعده کذب سود چندین درصدی می کردند.

سردار فرشید در پایان با ابراز نگرانی از جرایم فضای مجازی نیز گفت: در این حوزه ۷۴ درصد جرایم کشف و حدود ۳۰۰ نفر مجرم فضای مجازی نیز دستگیر شدند که ۳۷ درصد این جرایم از نوع کلاهبردار‌ی و ۳۶ درصد هم برداشت‌های اینترنتی غیرمجاز است.

 

منبع: رکنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.