کد خبر : 48398
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۱

قتل پسر ۲۵ ساله با شیشه قلیان توسط زن جوان

قتل پسر ۲۵ ساله با شیشه قلیان توسط زن جوان
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل قتل پسر جوان با قلیان در غرب تهران خبر داد .

به گزارش تیتر حادثه: سردار علی ولیپور گودرزی گفت: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، درپی دریافت خبری مبنی بر کشف جسد مرد جوانی داخل یک خودرو در پارکینگ ساختمانی واقع در غرب تهران، به محل حادثه اعزام شدند و­جسد را برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود: پزشکی قانونی پس از نمونه‌برداری از جسد اعلام کرد، مرد حدودا ۲۵ ساله براثر ضربه جسم سخت بر سرش ضربه مغزی شده و احتمالاٌ به قتل رسیده است.

این مقام انتظامی گفت: کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با بازبینی دوربین‌های مداربسته خیابان‌های اطراف خانه مقتول پی بردند، او به سختی رانندگی می‌کرده و پشت فرمان حالت عادی نداشته است.

سردار ولیپور گودرزی با بیان اینکه تیم جنایی با اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند، مرد جوان قبل از اینکه داخل پارکینگ خانه خود فوت کند، با زن جوانی قرار ملاقات داشته است، افزود: با کسب مجوز‌های قضایی تنها متهم پرونده در یک عملیات بازداشت شد.

وی گفت: زن جوان در جریان تحقیقات ضمن اعتراف به قتل، اظهار کرد چندی قبل با مقتول در فضای مجازی آشنا شدم و روز حادثه با یکدیگر مشاجره کردیم و با شیشه قلیان یک ضربه به سر او وارد کردم.

این مقام انتظامی افزود: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، زن جوان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.