کد خبر : 48958
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۶:۱۱

ضربه مرزبانان به قاچاقچيان دارو در مرز سراوان

ضربه مرزبانان به قاچاقچيان دارو در مرز سراوان
فرمانده مرزباني استان سيستان و بلوچستان از کشف بيش از 126 ميليارد ريال داروي قاچاق قبل از ورود از به كشور در مرزهاي شهرستان سراوان خبر داد.

به گزارش تیتر حادثه: سردار “رضا شجاعي” در تشريح اين خبر گفت: در راستاي مراقبت و کنترل مرز و برخورد قاطع با هرگونه اقدام غيرقانوني در نوار مرزي، مرزداران استان به سرنخ‌هايي از فعاليت قاچاقچيان دارو در منطقه مرزي شهرستان سراوان دست پيدا کردند و پس از هماهنگي با مقام قضايي و با رصد اطلاعاتي و برنامه‌ريزي عملياتي توانستند محموله داروي قاچاق را پيش از ورود از کشور توقيف کنند.

فرمانده مرزباني استان سيستان و بلوچستان در ادامه افزود: پس از چندين شبانه‌روز کار هدفمند اطلاعاتي و شناسايي قاچاقچيان، مسيرهاي احتمالي تردد و زمان انتقال محموله مشخص شد و مرزداران در عملياتي غافلگيرکننده و هوشمندانه، توانستند سه دستگاه خودرو حامل تعداد 42 ميليون 534 هزار 59 عدد انواع قرص و آمپول قاچاق را کشف کنند.

سردار شجاعي با بيان اينكه کارشناسان ارزش داروهاي كشف شده 126 ميليارد و 780 ميليون ريال برآورد کردند، خاطرنشان كرد: در اين عمليات سه دستگاه خودرو توقيف و يک نفر قاچاقچي نيز دستگير شد.

وي تأکيد کرد: قاچاق دارو علاوه بر آسيب به اقتصاد كشور، مي‌تواند آسيب‌هاي بسيار جدي بر امنيت رواني و سلامت جامعه وارد آورد و مرزدارن استان سيستان و بلوچستان با تمام توان با اين پديده شوم و غير انساني برخورد مي‌كنند.

منبع: خبرگزای پلیس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.