کد خبر : 4914
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰

بازداشت شبح مخوف شب های تهران

بازداشت شبح مخوف شب های تهران

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق حرفه ای منزل در شمال تهران خبر داد.

سرهنگ کارآگاه “سعید دالوند” بیان داشت: بیست و دوم اردیبهشت ماه پرونده ای از کلانتری 164 قائم (عج) مبنی بر سرقت منزل و به شکایت یکی از شهروندان به این یگان ازجاع، شاکی در تحقیقات بعمل آمده اظهارداشت، ساعت 08:30 بیست و یکم اردیبهشت به همراه کلیه اعضای خانواده جهت عزیمت به مهمانی منزلمان به آدرس آجودانیه را ترک و در ساعت 01:30 بامداد هنگام ورود به محوطه ساختمان با تخریب و شکسته شدن شیشه پنجره مواجه شدیم که بلافاصله پس از ورود به منزل متوجه به هم ریختگی وسایل منزل شدیم و در بررسی های بعمل آمده مشخص شد مقداری طلاجات و وجه نقد به ارزش تقریبی 3 میلیارد و 500 میلیون ریال که درکمد اتاق ها نگهداری می شد توسط سارق یا سارقان به سرقت رفته است .

نادر شب ها از بالکن به خانه پولدارها می رفت
به گزارش تیتر حادثه ، این مقام انتظامی تصریح کرد: مراتب پی جویی و کشف جرم بلافاصله در دستور کار این پلیس قرار گرفته و کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت منزل در موقعیت مکانی وقوع جرم حاضر و پس از بررسی های بعمل آمده و بهره گیری از شیوه های نوین و علمی کشف جرم سرنخ های متعددی از صحنه سرقت بدست می آید.

وی عنوان کرد: جمع بندی سرنخ های موجود و یافته های پلیسی حاکی از آن بود سرقت توسط یکی از مجرمان حرفه ای و سابقه دار به نام نادر که در زمینه های سرقت منزل- اماکن – مغازه و نگهداری و پخش مواد مخدر سوء سابقه دارد صورت گرفته است.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: در ادامه پس از بررسی ها و استعلامات بعمل آمده چندین آدرس در تهران و کرج از متهم بدست آمد که پس از گزارش به مقام قضایی و اخذ دستور نسبت به بررسی های میدانی و دستگیری متهم پس ازچندین مرحله اعزام مامورین این یگان به نشانی های مذکور نهایت دهم تیر ماه کارآگاهان موفق به شناسایی و دستگیری نادر می شوند.

سرهنگ کارآگاه دالوند افزود: نادر در تحقیقات بعمل آمده به بزه انتسابی معترف و اظهار داشت ، سرقت را به تنهایی انجام داده و از طریق دیوار و بالکن وارد منزل شاکی شده و پس از سرقت اموال ، آنها را به افراد ناشناس فروخته و با فروش اموال سرقتی اقدام به راه اندازی کسب و کار نموده است و قادر به شناسایی خریداران اموال مسروقه نمی باشد.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران در پایان گفت: با اعتراف صریح نادر به بزه انتسابی پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل دادسرا شده و با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شد.

برچسب ها :بازداشت شبح

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.