کد خبر : 49592
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۱

قاتل در دادگاه جنایت را قبول نکرد پرونده به دادسرا بازگشت

قاتل در دادگاه جنایت را قبول نکرد پرونده به دادسرا بازگشت

پسر جوانی که متهم است در جریان یک نزاع خیابانی مرتکب قتل شده در جلسه رسیدگی به پرونده، اتهامش را انکار کرد؛ با رد اتهام قتل از سوی متهم و از آنجا که مدرک مستندی نیز از صحنه قتل به دست نیامده ، پرونده برای نکمیل تحقیقات به دادسرا برگردانده شد.

به گزارش تیتر حادثه

من و دوستم سوار بر موتورهایمان در حال عبور از خیابان بودیم که دو پسر موتورسوار راهمان را سد کردند و در حالی که با ما درگیر شده بودند، یکی از آنها با چاقو دوستم را مجروح کرد و بعد هم متواری شدند.

بدین ترتیب مأموران کلانتری ۱۵۱ یافت‌آباد به محل حادثه اعزام شده و در تحقیق از شاهدان دریافتند که دقایقی قبل دو موتورسوار جوان با دو پسر جوان به خاطر چپ‌چپ نگاه کردن درگیر شده و در نهایت یکی از آنها پس از وارد کردن ضربه چاقو از محل متواری شده است.

با انتقال پسر مجروح به بیمارستان، تلاش پزشکان برای نجات جان وی بی‌نتیجه ماند و پسر ۲۵ ساله به علت شدت جراحات روی تخت بیمارستان جان باخت. با مرگ پسر جوان، تحقیقات برای شناسایی و دستگیری متهم آغاز شد.

در ادامه مأموران پلیس به بررسی دوربین‌های مداربسته محل پرداختند و در نهایت موفق به شناسایی شماره پلاک موتور متهم شدند. مأموران که ردی از متهم به دست آورده بودند، ساعت ۴ بامداد روز بعد، وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

در بازجویی‌های اولیه، متهم که ۲۰ سال دارد منکر قتل شد و در حالی که آثار درگیری روی دست‌ها و بدنش به وضوح دیده می‌شد، گفت: همراه دوستم با موتور در حال عبور از خیابان بودیم که دو موتورسوار به ما حمله کردند و یکی از آنها با چاقو دوستم را مجروح کرد و از محل گریختند. من هم از ترس به خانه رفتم.

ما فقط یک دعوای ساده داشتیم و قصد کشتن کسی را نداشتیم. من واقعاً قاتل نیستم.

اما با توجه به دلایل و مدارک موجود و اظهارات شاهدان، متهم با دستور قضایی بازداشت شد و پرونده برای تحقیقات بیشتر به دادسرا ارجاع داده شد.

در دادگاه چه گذشت

در اولین جلسه رسیدگی به پرونده در دادگاه کیفری یک استان تهران، متهم در جایگاه ایستاد و با انکار قتل، ماجرای دیگری را مطرح کرد. او گفت: روز حادثه با دوستم و سه نفر از بچه‌های محل سوار بر موتورهایمان بودیم که ناگهان دو موتورسوار به ما حمله کردند.

دعوا شروع شد و یکی از دوستانم با چاقو مجروح شد. من از ترس فرار کردم و اصلاً در جریان نبودم که چه کسی چاقو زد. اما الان که خوب فکر می‌کنم به نظرم چاقو را همان پسر موتورسوار زد. من واقعاً بی‌گناهم و نمی‌دانم چرا پایم به این پرونده کشیده شده است.

با توجه به اظهارات متهم و نبود مدارک مستند، دادگاه پرونده را برای تحقیقات بیشتر به دادسرا برگرداند.

منبع : رکنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.