کد خبر : 49840
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۲

جزئیات تازه از قتل قهرمان بوکس و بانوی موسیقی‌دان

جزئیات تازه از قتل قهرمان بوکس و بانوی موسیقی‌دان

هفته گذشته 2جنایت هولناک در 2نقطه مختلف کشورمان رخ داد که افکار عمومی را تحت‌تأثیر قرار داد.

به گزارش تیتر حادثه 

هفته گذشته 2جنایت هولناک در 2نقطه مختلف کشورمان رخ داد که افکار عمومی را تحت‌تأثیر قرار داد. نخست ماجرای قتل قهرمان سابق بوکس کشورمان در باغ ‌شخصی‌اش در رباط کریم بود و جنایت دوم، قتل نوازنده سنتور و استاد موسیقی دانشگاه تهران به همراه نامزدش در ویلایی در استان گیلان.

 هفته گذشته 2جنایت هولناک در 2نقطه مختلف کشورمان رخ داد که افکار عمومی را تحت‌تأثیر قرار داد. نخست ماجرای قتل قهرمان سابق بوکس کشورمان در باغ ‌شخصی‌اش در رباط کریم بود و جنایت دوم، قتل نوازنده سنتور و استاد موسیقی دانشگاه تهران به همراه نامزدش در ویلایی در استان گیلان. این گزارش جزئیات تازه از این 2جنایت است که تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی برای دستگیری عاملان آنها ادامه دارد.

نخستین جنایتی که هفته گذشته جنجال زیادی در شبکه‌های اجتماعی به راه انداخت، ماجرای قتل عیسی گل‌محمدی، قهرمان و مربی معروف بوکس ایران بود. او بامداد چهارشنبه، 14شهریور در جریان درگیری و مشاجره با 2زن، از سوی آنها با شلیک گلوله به قتل رسید و حالا تحقیقات برای دستگیری عاملان این جنایت و مشخص‌شدن انگیزه آنها ادامه دارد. اما ماجرای قتل بوکسور معروف کشورمان چه بود؟

بررسی‌های پلیسی از این حکایت دارد که جنایت در باغ شخصی مقتول در حوالی رباط‌کریم رخ داده است؛ منطقه‌ای که از چندین باغ‌ویلا تشکیل شده و مقتول نیز مالک یکی از آنها بود.

منبع : شهر خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.