کد خبر : 51014
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۵

رد خـــون خواستگار قلابی را به دام انداخت

رد خـــون خواستگار قلابی را به دام انداخت

خواستگار قلابی که با معرفی خود به عنوان خلبان و پزشک و مهندس از دختران ثروتمند سرقت می‌کرد، در آخرین قرار ملاقات با یکی از دخترها درگیر شد و رد خون او را به دام انداخت.

به گزارش تیتر حادثه 

اواسط مرداد، دختر جوانی با ورود به شعبه ششم دادسرای ویژه سرقت، از مردی شکایت کرد که تحت عنوان خواستگار، وسایل با ارزش او را به سرقت برده بود. او در تحقیقات گفت: مدتی قبل در کانال تلگرامی با مرد جوانی به نام آریا آشنا شدم، او خودش را خلبان پروازهای خارجی معرفی کرد و بعد از مدتی که از دوستی‌مان گذشت، با آریا قرار گذاشتم.

او با خودروی بنز به دنبالم آمد و فکر کردم پولدار است. بعد از مدتی از من خواستگاری کرد. یک روز که با او بیرون بودم، به قصد رفتن به سرویس بهداشتی کیف و گوشی تلفن همراه آیفونم را در اختیارش قرار دادم. اما وقتی برگشتم خبری از او نبود. داخل کیفم چند سکه طلا و مقداری پول هم بود.

با شکایت دختر جوان، تحقیقات پلیسی آغاز شد و در بررسی‌ها، کارآگاهان با شکایت‌های مشابه مواجه شدند.

تمامی مالباختگان در کانال تلگرامی با آریا آشنا شده بودند و مرد جوان خود را خلبان، پزشک، بازیگر، تاجر، ورزشکار و…معرفی کرده و اعتماد آنان را جلب و در فرصت مناسب سرقت می‌کرد.

در ادامه تحقیقات برای دستگیری متهم، دختر جوانی با پلیس تماس گرفت و گفت: مردی که خودش را پزشک معرفی کرده بود از من خواستگاری کرد و زمانی که با او به یک پارک رفتم، قصد تعرض به من را داشت.

اما من با او درگیر شدم و با سنگی که روی زمین افتاده بود، چند ضربه به سرش زدم و فرار کردم. ولی گوشی تلفن همراه و کیفم را به سرقت برد.

منبع : شهر خبر

برچسب ها :خواستگاری ، سرقت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.