کد خبر : 51285
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۱

جزئیات قتل و خودکشی دردناک در فاز 8 پردیس

جزئیات قتل و خودکشی دردناک در فاز 8 پردیس

مرد انتقام جو با ورود به خانه همسر سابقش پس از ضرب و جرح شوهر وی در اقدامی هولناک فرزندش را کشت و خودکشی کرد.

به گزارش تیتر حادثه 

سرهنگ مراد صارمی فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: با دریافت خبری مبنی بر نزاع و درگیری خانوادگی در فاز ۸ پردیس عوامل انتظامی این فرماندهی برای بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند. پس از حضور عوامل کلانتری ۱۳ دره بهشت در محل، خانمی حدود ۳۸ ساله به مأموران مراجعه کرد و اظهار داشت که همسر سابقش با ورود به خانه وی با همسر فعلی‌اش درگیر شده و او را بسختی مجروح کرده که به علت شدت جراحات به مرکز درمانی منتقل شده اما شوهر سابقش ناگهان پسرش- فرزند خودش- را گروگان گرفته و به داخل خانه برده و در را قفل کرده و مدام تهدید به قتل می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس ادامه داد: مأموران پلیس با توجه به حساسیت موضوع طی هماهنگی با مقام قضایی و اخذ حکم ورود و هماهنگی با عوامل اورژانس و یک قفل ساز پس از باز کردن در و وارد شدن به خانه، مشاهده شد که پسر بچه ۱۳ ساله با ضربات متعدد چاقو به قفسه سینه به قتل رسیده و پدرش نیز در کنار فرزند خود با ضربات چاقو اقدام به خودکشی کرده و تلاش‌های عوامل اورژانس که در محل حضور داشتند بی‌نتیجه ماند.

سرهنگ صارمی افزود: با توجه به مرگ قاتل رسیدگی و پیگیری ابعاد پنهان موضوع در دست بررسی کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی است.

منبع : رکنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.