کد خبر : 51288
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۷

بازداشت عجیب یک دزد در مشهد

بازداشت عجیب یک دزد در مشهد

دزد سابقه داری که بعد از دستبرد به یک منزل مسکونی، کیسه و لوازم سرقتی را به دوش می‌کشید، قبل از رسیدن به مخفیگاه دستگیر شد و به 6 فقره سرقت دیگر اعتراف کرد.

به گزارش تیتر حادثه 

ماموران گشت کلانتری رسالت مشهد، به جوانی در خیابان بر خورد کردند که کیسه بزرگی را به دوش می‌کشید و در حالی سراسیمه قدم برمی داشت که نگرانی در چهره اش موج می‌زد. رفتار نامتعارف این جوان توجه نیروی انتظامی را به خود جلب کرد و این گونه کیسه وی مورد بازرسی قرارگرفت.

باکشف مایکروفر، مخلوط کن و باتری خودرو، درون کیسه فرضیه سرقت قوت گرفت و متهم جوان به کلانتری هدایت شد.

این متهم که با دستور سرهنگ مجتبی حسین زاده (رئیس کلانتری رسالت) مورد بازجویی‌های تخصصی قرارگرفته بود، ابتدا چند داستان ساختگی درباره لوازم درون کیسه بیان کرد اما وقتی ماموران دایره تجسس سوابق سرقت وی را مقابل دیدگانش گذاشتد دیگر چاره‌ای جز بیان حقیقت نیافت.

این سارق جوان که مدعی بود حدود 4 ماه قبل از زندان آزاد شده است با مشاهده سوابق گوشی قاپی و دیگر سرقت‌ها گفت: لوازم درون کیسه را دقایقی قبل از یک منزل مسکونی در بولوار رسالت سرقت کردم و به سوی مخفیگاهم می‌رفتم که به دام نیروهای انتظامی افتادم.

وی ادامه داد: برای تامین هزینه هایم سرقت می‌کنم و در طول 4ماه گذشته حدود 5  بار دیگر سرقت انجام داده ام.

با توجه به سطح بندی جرایم در خراسان رضوی، این دزد حرفه‌ای و سابقه دار برای تکمیل تحقیقات در اختیار نیروهای تخصصی پلیس قرار گرفت.

منبع : رکنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.