کد خبر : 51352
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۹:۳۶

برخورد مرگبار خودرو با تیر برق

برخورد مرگبار خودرو با تیر برق

در پی برخورد شدید یک دستگاه پژو ۲۰۶ با تیر برق در یکی از خیابان‌های تهران، یک نفر جان باخت و سه تن دیگر مجروح شدند.

به گزارش تیتر حادثه 

 جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران،  در خصوص حادثه تأسف‌بار برای خودروی 206 در اتوبان لشگری گفت: این حادثه :ساعت ۲۳:۵۴ دقیقه شنبه 14 مهرماه، حادثه تصادفی شدید در مسیر شمال به جنوب خیابان داروپخش، نرسیده به اتوبان شهید لشگری، به سامانه ۱۲۵ اعلام شد. بلافاصله دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

در بررسی‌های اولیه مشخص شد که یک خودروی پژو ۲۰۶ با چهار سرنشین جوان 4 مرد و زن(2مرد . 2 زن) به دلیل نامعلومی از مسیر اصلی منحرف شده و پس از عبور از روی جوی آب، با شدت به یک تیر برق سیمانی برخورد می کند. بر اثر شدت ضربه، تیر برق شکسته و بخشی از آن روی پشت‌بام ساختمان مجاور سقوط کرده است. همچنین، خودرو به شدت آسیب دیده و متلاشی شده بود.

دو نفر از سرنشینان مرد توانسته بودند خود را از خودرو خارج کنند، اما حال یکی از آنها وخیم بود. دو زن دیگر اما در داخل خودرو محبوس شده بودند. آتش‌نشانان با تلاش فراوان و برش قطعات فلزی خودرو، هر دو زن را از خودرو خارج کردند. متأسفانه یکی از آنها جان خود را از دست داده بود و دیگری مصدوم شده بود.

این حادثه تلخ یک کشته و سه مصدوم بر جای گذاشت. عملیات امداد و نجات پس از چند ساعت به پایان رسید و محل حادثه برای بررسی دقیق‌تر و ایمن‌سازی به عوامل پلیس تحویل داده شد.

منبع : رکنا

برچسب ها :جلال ملکی ، خودروی 206

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.