کد خبر : 52009
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۲

دستگیری ۶ فعال غیرمجاز ارزی در شمال پایتخت

دستگیری ۶ فعال غیرمجاز ارزی در شمال پایتخت

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی فعالان غیرمجاز بازار ارز در محدوده سیدخندان دستگیر شدند.

به گزارش تیتر حادثه 

سرهنگ کارآگاه مهدی افشای؛ رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مأمورین این پلیس موفق به دستگیری فعالان غیرمجاز بازار ارز در محدوده سیدخندان شدند.

وی افزود: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش‌دستانه در مبارزه با اخلالگران بازار ارز مشخص شد افرادی در دفتر خود واقع در خیابان سیدخندان، اقدام به فعالیت غیرمجاز ارزی می‌کنند، لذا عوامل این پلیس اقدام به شناسایی و دستگیری ۶ نفر از فعالان غیرمجاز ارزی که اقدام به خرید و فروش غیرقانونی انواع ارز می‌کردند، کردند.

سرهنگ افشاری بیان کرد: در بازرسی از دفاتر کار این افراد که فاقد هرگونه جواز کسب و تابلو بود، مقادیری انواع ارز شامل ۴۱۳۹۰ دلار آمریکا، ۵۱۵۰ یورو به‌ارزش ۲.۹ میلیارد تومان و تعداد زیادی اسناد و مدارک و مستندات مربوط به فعالیت غیرمجاز ارزی کشف شد که پرونده‌ای در خصوص آن تشکیل و به‌همراه متهمین به مرجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: شهروندان درصورت مشاهده هرگونه موارد مشابه با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

منبع : رکنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.