کد خبر : 52280
تاریخ انتشار : جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳ - ۸:۴۴

آزار شیطانی پسر 10 ساله یتیم توسط عمویش در تهران

آزار شیطانی پسر 10 ساله یتیم توسط عمویش در تهران

پسر ۱۰ ساله که در دام سیاه عموی شیطان صفت گرفتار شده بود در جلسه تحقیق در دادگاه فقط اشک ریخت قضات دادگاه با به دست آوردن مدارک سیاه حکم جلب مرد شیطان صفت را صادر کردند.

به گزارش تیتر حادثه 

 رسیدگی به این پرونده با شکایت مرد جوانی به نام نعیم آغاز شد. وی که به پلیس آگاهی رفته بود از برادر کوچکش به نام نعمت شکایت و راز سیاهی را برملا کرد.

 وی به ماموران گفت: مدتی بود به رفتارهای برادرزاده ۱۰ ساله‌ام به نام احسان مشکوک شده بودم .او افسرده و گوشه‌گیر شده بود و می‌گفت دیگر قصد ندارد درس بخواند.من که کنجکاو شده بودم چند بار با او صحبت کردم و او حرف‌های عجیبی زد .او گفت برادر کوچکم نعمت او را آزار داده و همسرش نیز از آنها فیلم سیاه تهیه کرده است .حرف‌های برادرزاده‌ام را باور نکردم و از او خواستم برای اثبات ادعایش مدرکی به من ارائه دهد. اما برادرزاده ام گوشی برادرم را به من نشان داد و ادعایش را ثابت ‌کرد.

وی ادامه داد: من با دیدن فیلم سیاه شوکه شدم به همین خاطر سراغ نعمت رفتم و با او درگیر شدم .اما او وقتی فهمید به راز سیاهش پی برده ام خانه را ترک کرد.

 با این شکایت و بررسی فیلم سیاه بهزیستی در جریان قرار گرفت و  احسان ۱۰ ساله که پدرش سالها قبل فوت شده به بهزیستی سپرده شد .

جلسه تحقیق در دادگاه

در حالی که پزشکی قانونی آزار و اذیت وی را تایید کرده بود وی به همراه مددکار بهزیستی برای نخستین جلسه تحقیق به شعبه ششم دادگاه کیفری یک استان تهران منتقل شد .

در جلسه تحقیق پسر ۱۰ سال فقط اشک ریخت و حرفی به زبان نیاورد.

 اما همسر نعمت که به دادگاه احضار شده بود گفت: شوهرم مرا وادار کرده بود تا از آنها فیلم سیاه بگیرم. من چاره‌ای غیر از این کار نداشتم  و پشیمان هستم.

قضات دادگاه با توجه به مدرک‌های موجود در پرونده حکم جلب متهم فراری را صادر کردند تا پس از بازداشت وی در دادگاه از خود دفاع کند.

منبع : رکنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.