کد خبر : 52335
تاریخ انتشار : شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۸

مرگ دختر 6 ساله ایذه ای در تیراندازی مراسم عروسی

مرگ دختر 6 ساله ایذه ای در تیراندازی مراسم عروسی

همایش بزرگ «نه به تیراندازی در مراسم» در حالی از سوی فرماندهی انتظامی شهرستان ایذه برگزار شد که همچنان شاهد قربانی شدن افراد به خاطر این رسم غلط هستیم.

به گزارش تیتر حادثه 

سرهنگ رمضان گورویی، فرمانده انتظامی شهرستان ایذه در حاشیه همایش بزرگ «نه به تیراندازی » که از سوی پلیس و با حضور اقشار مختلف از جمله بزرگان طوایف، ریش‌سفیدان، متنفذین و فعالان حوزه‌های مختلف برگزار شد، گفت: در سال‌های دور و گذشته متناسب با شرایط زندگی عشایری، بین مردم شهرستان برای امنیت خانواده‌ها سلاح وجود داشت اما در عصر حاضر و با مدرن شدن زندگی، وجود اسلحه نه‌تنها امنیت نیست، بلکه امنیت خانواده‌ها را نیز بر هم زده است. همه ما برای کاهش آسیب‌های ناشی از این بدعت غلط وظیفه داریم و راه‌حل اصلی این چالش، اقدامات فرهنگی است.

در حالی که این همایش برای حل معضل تیراندازی در مراسم برگزار می‌شد، خبر رسید که دختر 6 ساله‌ای در یک جشن عروسی بر اثر رسم غلط تیراندازی جان باخته است.

مجتبی نوح‌پیشه، مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس شهرستان فسا گفت: در یک مراسم عروسی در روستای زنگنه در بخش ششده و قره‌بلاغ، یک دختر بچه ۶ ساله بر اثر اصابت گلوله از ناحیه کتف و دست دچار جراحات شدید شد و پس از رسیدن به درمانگاه جان باخت.

منبع : رکنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.