کد خبر : 52342
تاریخ انتشار : شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۸

پرونده ناپدید شدن شوهر ثروتمند

پرونده ناپدید شدن شوهر ثروتمند

دو برادر رمال که در پرونده ناپدید شدن مردی ثروتمند دستگیر شده‌اند در بازجویی‌ها، همسر مرد گمشده را عامل قتل وی معرفی کردند.

به گزارش تیتر حادثه 

اوایل امسال، زن جوانی در تماس با پلیس از ناپدید شدن همسرش خبر داد و گفت: همسرم در کار خرید و فروش خودرو و کالاهای گرانقیمت است، اما از صبح دیروز ناپدید شده است.

به‌دنبال شکایت زن جوان، تحقیقات برای یافتن همسر وی آغاز شد و کارآگاهان دریافتند زوج جوان با هم اختلاف و درگیری داشته‌اند، اما با گذشت 8 ماه از این ماجرا ردی از مرد گمشده به دست نیامد. در حالی که تحقیقات در این پرونده ادامه داشت، دستور بازداشت همسر این مرد صادر شد، اما وی همچنان منکر اطلاع از سرنوشت شوهرش بود تا اینکه کارآگاهان دریافتند زن جوان با دو برادر رمال در ارتباط بوده است.

با توجه به اینکه در این مدت هیچ تراکنش مالی از حساب‌های مرد گمشده انجام نشده بود، فرضیه قتل او قوت گرفت. بنابراین دستور بازداشت دو برادر رمال نیز صادر شد. یکی از آنها درباره آشنایی‌اش با زن جوان گفت: سال‌هاست که این زن مشتری من است او آدمی خرافاتی است و برای هر کاری به دنبال رمالی و جادوگری بود.

چند سال قبل پیش من آمد و گفت می‌خواهد نماینده مجلس شود و از من خواست کاری کنم که بتواند انتخاب شود من هم برایش یک نسخه رمالی پیچیدم و پول هم گرفتم، اما او نتوانست انتخاب شود و با ناراحتی سراغم آمد و اعتراض کرد، چون می‌دانستم با شوهرش اختلاف دارد، به او گفتم همسرت برایت طلسم گرفته تا تو موفق نشوی.

به او گفتم برای باطل شدن طلسم باید طلاق بگیری، اما او گفت به ما پول خوبی می‌دهد تا شوهرش را بکشیم. از شنیدن این حرف ترسیدیم و گفتیم این کار ما نیست باید آدمکش اجیر کنی.

باتوجه به اظهارات مرد رمال و برادرش، فرضیه قتل مرد جوان به دست همسرش قوت گرفت. بنابراین بار دیگر زن جوان تحت بازجویی قرار گرفت، اما منکر ادعاهای مرد رمال و قتل همسرش شد. بدین‌ترتیب تحقیقات برای رمزگشایی از این پرونده ادامه دارد.

منبع : رکنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.