کد خبر : 5895
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱

اقدام گستاخانه یکی از مدیران گمرک شهید رجایی بندرعباس

اقدام گستاخانه یکی از مدیران گمرک شهید رجایی بندرعباس

مدیر روابط عمومی گمرک شهید رجایی طی اقدامی عجیب و با بی حرمتی به خبرنگاران، یک مرکز واکسیناسیون در بندرعباس را به تعطیلی کشاند.

به گزارش تیتر حادثه از هرمزگان، عصر امروز به دنبال بی حرمتی مدیر روابط عمومی گمرک شهید رجایی به خبرنگاران، اصحاب رسانه به نشانه اعتراض، مرکز واکسیناسیون واقع در محدوده منازل سازمانی گمرک را ترک کردند.
بنا به گفته برخی از خبرنگاران حاضر در این مرکز، این افراد بر اساس نوبت قبلی برای تزریق واکسیناسیون کرونا به مرکز واکسیناسیون شهید رجایی بندرعباس متعلق به اداره کل گمرک استان هرمزگان مراجعه می کنند که با برخورد تند و بی حرمتی مدیر روابط عمومی این اداره کل به اصحاب رسانه، خبرنگاران این مرکز را ترک می کنند.

این اتفاق در حالی رخ داده که مدیر روابط عمومی اداره کل گمرکات، خارج از حیطه اختیارات قانونی و با الفاظی تند خطاب به خبرنگاران و اصحاب رسانه به آنان بی حرمتی کرده و در روند واکسیناسیون نیز اختلال ایجاد کرده است.

در پی این برخورد زننده و هتک حرمت خبرنگاران و عکاسان، عوامل اجرایی واکسیناسیون در مرکز فوق به دلیل به هم خوردن نظم مرکز و در راستای حمایت از خبرنگاران، روند اجرایی واکسیناسیون را متوقف کردند.

متعاقب این اقدام مدیر روابط عمومی گمرک شهید رجایی، معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان ضمن ابراز تأسف از این اقدام، دستور داد روند واکسیناسیون در این مرکز تا رسیدگی به تخلف فرد خاطی متوقف شود.

وی همچنین گفت: مدیرکل گمرک استان هرمزگان باید از جامعه رسانه ای استان عذرخواهی کند.

بنا به گفته مدیر کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، مدیر روابط عمومی گمرک شهید رجایی شنبه 16 مردادماه باید برای ادای توضیحات و پاسخگویی در خصوص رفتار خلاق اخلاق و خارج از عرف خود به دفتر معاونت سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان مراجعه کند.

اصحاب رسانه هرمزگان طی درخواستی جمعی، خواستار برکناری این فرد خاطی شده اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.