کد خبر : 6325
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰

حمله ارواح خبیث به بادیگارد شهردار

حمله ارواح خبیث به بادیگارد شهردار

یک شهردار کلمبیایی مدعی شد که ارواح خبیث به بادیگاردش حمله کرده اند!

به گزارش تیتر حادثه ، برخی مکان‌ها در هنگام شب تبدیل به مکان‌هایی خطرناک می‌شوند، اما به نظر می‌رسد برخی اوقات حتی امن‌ترین مکان‌ها مانند یک اداره دولتی نیز تحت تاثیر چیز‌هایی فراتر از آنچه بتوان آن را توصیف کرد قرار می‌گیرند.

در همین رابطه یک شهردار کلمبیایی به تازگی با انتشار ویدئویی در صفحه فیسبوک خود مدعی حمله ارواح خبیث شده است. «خوزه مانوئل ریوز مورالس»، که شهردار شهر آرمنیا کلمبیا است با استناد به این ویدئو مدعی شده که ارواح خبیث به بادیگاردش حمله کرده اند. بنا به گفته آقای مورالس این اتفاق شب هنگام رخ داده است.

پرتاب شدن بادیگارد به دست ارواح خبیث
در ویدئویی که او در صفحه فیسبوک خود منتشر کرده وی در این باره می‌گوید: «من می‌خواهم امروز یک ویدئو را با شما به اشتراک بگذارم و به عنوان یک شهردار تاکید کنم من اعتقاد دارم که ایمان و اعتقاد دارای قدرت بسیار زیادی است. ما برای احترام و اتحاد دعا می‌خوانیم و مطمئن هستیم هیچ چیزی نمی‌تواند صلح و آرامش ما را از بین ببرد، چون ما تحت محافظت پروردگار بزرگمان قرار داریم.»

در ویدئویی که مولارس منتشر کرده مشاهده می‌شود بادیگاردش با نزدیک شدن به دیوار یا درب یک مکان توسط کسی یا چیزی به عقب پرتاب می شود. در انتهای این ویدئو در حالی که او روی زمین افتاده به سمت همان مکان کشیده می شود.

در حالی که برخی از کاربران ضمن تمسخر مولارس این ویدئو را ساختگی توصیف کردند، اما برخی تاکید کردند این ویدئو واقعی است و با مولارس هم عقیده بودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.