کد خبر : 644
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰

آتش سوزی خانه مسکونی در بلوار فردوس

آتش سوزی خانه مسکونی در بلوار فردوس

آتش سوزی آشپزخانه منزل مسکونی در بلوار فردوس با تلاش آتش نشانان مهار و خاموش شد.

به گزارش ساعت 23:25 دقیقه شب گذشته ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران پس از به صدا درآوردن زنگ ایستگاه های 102 و 98، نیروهای عملیاتی را به همراهی خودروهای پشتیبان برای خاموش کردن آتش سوزی در یک منزل مسکونی در بلوار فردوس شرق، خیابان ولیعصر، نبش کوچه 4 به محل حادثه اعزام کرد.

تیتر حادثه – مهدی خرسند فرمانده آتش نشانان حاضر در محل، در این باره گفت: با رسیدن به محل حادثه مشاهده شد در یک ساختمان 5 طبقه 20 واحدی از یکی از واحد ها در طبقه ی پنجم مقداری دود و محصولات آتش به بیرون ساختمان زبانه می کشید و قسمتی از آشپزخانه این ملک مسکونی، طعمه شعله های سرکش آتش شده است.

وی افزود: نیروهای عملیات بلافاصله پس از تجهیز خود به سیلندر های دستگاه تنفسی و ایمن سازی ساختمان مسکونی و قطع گاز و برق و آب با کشیدن لوله های آبدهی خود را به کانون آتش سوزی رساندند و همزمان با جلوگیری از سرایت شعله های سرکش به قسمت های دیگر واحد، آتش سوزی در قسمت آشپزخانه را مهار و کاملاً خاموش کردند.

فرمانده آتش نشانان خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از خاموش کردن کامل آتش و جداسازی اجناس نیمه سوخته برای لکه گیری محل حادثه و خارج کردن دود و جداسازی وسایل پس از ایمن سازی کامل ساختمان مسکونی و تحویل محل حادثه به مالک، عملیات خود را پایان دادند.

خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از ساکنین آسیبی نرسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.