کد خبر : 650
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳

120 زن و مرد کرجی در جستجوی مرد میلیاردر

120 زن و مرد کرجی در جستجوی مرد میلیاردر

کلاهبرداری که سر 120 زن و مرد در کرج کلاه گذاشته بود و به بهانه فروش خودرو پول های شان را به جیب زده بود دستگیر شد.

 

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز گفت: فردی با راه اندازی یک شرکت کاغذی لیزینگ خودرو از ۱۲۰ نفر ۵۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرد.

به گزارش تیتر حادثه ، سرهنگ “سید مجید فیض جعفری” در تشریح این خبر بیان داشت: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری به کلانتری ۱۲ شهر “گلسار” از طریق یک شرکت لیزینگ خودرو با برند ساختگی، از دادسرای عمومی و انقلاب “هشتگرد”، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این کلانتری قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های اولیه محرز شد، کلاهبردار در قالب یک شرکت لیزینگی با تبلیغ در سایت های خرید و فروش کالا در فضای مجازی مبادرت به فروش خودرو به صورت اقساطی کرده و پس از مراجعه متقاضیان ثبت نام به دفتر شرکت با جلب اعتماد آنان طی قراردادی مبالغی به عنوان پیش پرداخت دریافت کرده و با دادن وعده تحویل یک ماهه خودرو، مدتی در دفتر فعالیت و پس از زمان کوتاهی محل کار خود را ترک و متواری شده است.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز اظهار داشت: ماموران با انجام اقدامات پلیسی، متهم مورد نظر را در مخفیگاه خود در شهر “گلسار” دستگیر که در تحقیقات پلیسی به کلاهبرداری در قالب فروش خودروهای لیزینگی به مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال از ۱۲۰ نفر اعتراف کرد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ فیض جعفری با اشاره به اینکه متهم از طریق مرجع قضائی با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد، در پایان تصریح کرد: طمع ورزی و کسب منفعت و سود بیشتر، بدون تحقیقات لازم و اعتماد بی جا بستر و زمینه ساز سوء استفاده این گونه افراد از شهروندان است و باید در انجام هرگونه معاملاتی مردم هوشیاری و درایت مطلوب به کار بگیرند تا در دام مجرمان فرصت طلب گرفتار نشوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.